Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

RISOTTO Z CUKINIĄ i parmezanem

RISOTTO Z CUKINIĄ i parmezanem

ZUPA SZCZAWIOWA z grzankami

ZUPA SZCZAWIOWA z grzankami

FRYTKI BELGIJSKIE z rozmarynem i solą morską

FRYTKI BELGIJSKIE z rozmarynem i solą morską

Pieczone ziemniaki z sosem majonezowo-ketchupowym

Pieczone ziemniaki z sosem majonezowo-ketchupowym

Jak perfekcyjnie ugotować FASOLĘ?

Jak perfekcyjnie ugotować FASOLĘ?

10 produktów spożywczych, które poprawiają PAMIĘĆ i KONCENTRACJĘ

10 produktów spożywczych, które poprawiają PAMIĘĆ i KONCENTRACJĘ

Sok marchewkowy z imbirem i jabłkiem

Sok marchewkowy z imbirem i jabłkiem

Smoothie z dodatkiem kurkumy – oczyszcza organizm

Smoothie z dodatkiem kurkumy – oczyszcza organizm

Pełnowartościowe śniadanie – malinowa kasza jaglana z owocami

Pełnowartościowe śniadanie – malinowa kasza jaglana z owocami

Makaron spaghetti z bobem, boczkiem i oliwkami

Makaron spaghetti z bobem, boczkiem i oliwkami

Tosty z serkiem miodowym oraz pestkami granatu

Tosty z serkiem miodowym oraz pestkami granatu

Prosty omlet ze szpinakiem, kozim serem i orzechami włoskimi

Prosty omlet ze szpinakiem, kozim serem i orzechami włoskimi

Szybkie śniadanie lub kolacja – awokado polane sokiem z limonki

Szybkie śniadanie lub kolacja – awokado polane sokiem z limonki

Jak ułożyć jedzenie na talerzu, aby wyglądało APETYCZNIE – 10 inspiracji

Jak ułożyć jedzenie na talerzu, aby wyglądało APETYCZNIE – 10 inspiracji

10 NAPOJÓW – najlepsze na kaca

10 NAPOJÓW – najlepsze na kaca

10 przepisów na DOMOWE PRZETWORY z owoców

10 przepisów na DOMOWE PRZETWORY z owoców

Domowe ciasto drożdżowe z powidłami

Klasyk wśród domowych wypieków. Rozpływa się w ustach, najlepiej jeść jeszcze gorące... PYCHA!

składniki:
Blaszka o wymiarach 25x35cm Ciasto: 600g mąki 1 szklanka mleka 100g drożdży 5 łyżek cukru 8 łyżek oleju rzepakowego 3 jajka 32g cukru waniliowego 200g powideł Ok. 400g śliwek – mogą być mrożone Kruszonka: 100g mąki 50g cukru 50g masła

przyrządzanie:

  • 1. Przygotowanie:
    W dużej misce rozetrzeć drożdże z cukrami, wlać mleko. Dodać pozostałe składniki, wymieszać ciasto ręką do połączenia wszystkich składników. Nie dosypywać mąki. Ciasto będzie dość luźne. Przełożyć go do blaszki pokrytej papierem do pieczenia, posmarować powidłami, ułożyć śliwki i posypać kruszonką. Włożyć do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piec ok. 40 – 45 minut, do suchego patyczka
  • 2. Kruszonka: Składniki kruszonki zagnieść palcami.