Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

RISOTTO Z CUKINIĄ i parmezanem

RISOTTO Z CUKINIĄ i parmezanem

ZUPA SZCZAWIOWA z grzankami

ZUPA SZCZAWIOWA z grzankami

FRYTKI BELGIJSKIE z rozmarynem i solą morską

FRYTKI BELGIJSKIE z rozmarynem i solą morską

Pieczone ziemniaki z sosem majonezowo-ketchupowym

Pieczone ziemniaki z sosem majonezowo-ketchupowym

Jak perfekcyjnie ugotować FASOLĘ?

Jak perfekcyjnie ugotować FASOLĘ?

10 produktów spożywczych, które poprawiają PAMIĘĆ i KONCENTRACJĘ

10 produktów spożywczych, które poprawiają PAMIĘĆ i KONCENTRACJĘ

Sok marchewkowy z imbirem i jabłkiem

Sok marchewkowy z imbirem i jabłkiem

Smoothie z dodatkiem kurkumy – oczyszcza organizm

Smoothie z dodatkiem kurkumy – oczyszcza organizm

Pełnowartościowe śniadanie – malinowa kasza jaglana z owocami

Pełnowartościowe śniadanie – malinowa kasza jaglana z owocami

Makaron spaghetti z bobem, boczkiem i oliwkami

Makaron spaghetti z bobem, boczkiem i oliwkami

Tosty z serkiem miodowym oraz pestkami granatu

Tosty z serkiem miodowym oraz pestkami granatu

Prosty omlet ze szpinakiem, kozim serem i orzechami włoskimi

Prosty omlet ze szpinakiem, kozim serem i orzechami włoskimi

Szybkie śniadanie lub kolacja – awokado polane sokiem z limonki

Szybkie śniadanie lub kolacja – awokado polane sokiem z limonki

Jak ułożyć jedzenie na talerzu, aby wyglądało APETYCZNIE – 10 inspiracji

Jak ułożyć jedzenie na talerzu, aby wyglądało APETYCZNIE – 10 inspiracji

10 NAPOJÓW – najlepsze na kaca

10 NAPOJÓW – najlepsze na kaca

10 przepisów na DOMOWE PRZETWORY z owoców

10 przepisów na DOMOWE PRZETWORY z owoców

Domowe ciasto z rabarbarem

Sezon na rabarbar w pełni. Korzystamy i podrzucamy najlepszy przepis na domowe ciasto z kruszonką. PYCHA!

składniki:
– 4 jajka – 1 szklanka cukru – 250 g masła – 2 i 1/2 szklanki mąki mąki – 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia – 1 cukier waniliowy – szczypta soli Dodatkowo: – 600 g rabarbaru Kruszonka: – 140 g mąki – 70 g masła – 70 g cukru (1/2 można zastąpić cukrem z prawdziwą wanilią)

przyrządzanie:

Masło rozpuść i odstaw do ostygnięcia. Przygotuj kruszonkę: masło pokrój na drobne kawałeczki i rozetrzyj z resztą składników. Rabarbar umyj, osusz i pokrój na małe kawałki. Jajka ubij z cukrem, solą i cukrem waniliowym. Mąkę wymieszaj z proszkiem do pieczenia, przesiej przez sito i połącz z masą jajeczną. Na koniec dodaj ostudzone masło i dokładnie wymieszaj. Blachę (ok. 25×38 cm) wyłóż pergaminem lub posmaruj masłem i posyp tartą bułką. Nałóż ciasto, wyrównaj, posyp rabarbarem i kruszonką. Piecz w temperaturze 180 st.C (160 st.C z termoobiegiem) przez około 50 minut do tzw. „suchego patyczka”.