Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Chłodnik- czyli obiad w sam raz na lato

Chłodnik- czyli obiad w sam raz na lato

Brokuły, czemu warto je jeść ?

Brokuły, czemu warto je jeść ?

Bób wszystko co musisz wiedzieć !

Bób wszystko co musisz wiedzieć !

Bób najciekawsze przepisy

Bób najciekawsze przepisy

Bób jak przygotować i jak jeść

Bób jak przygotować i jak jeść

Bakłażan kilka prostych przepisów

Bakłażan kilka prostych przepisów

MŁODE ZIEMNIACZKI z zasmażaną kapustą

MŁODE ZIEMNIACZKI z zasmażaną kapustą

SIEMIĘ LNIANE- 6 kulinarnych zastosowań

SIEMIĘ LNIANE- 6 kulinarnych zastosowań

Prosty sos do KREWETEK

Prosty sos do KREWETEK

Bezy z pistacjami

Bezy z pistacjami

Jajecznica na dwa sposoby – według Pascala i  Gordona Ramsaya

Jajecznica na dwa sposoby – według Pascala i Gordona Ramsaya

ŚNIADANIE na słodko i słono – 15 przepisów

ŚNIADANIE na słodko i słono – 15 przepisów

7 przepisów na SMOOTHIE – na każdy dzień tygodnia

7 przepisów na SMOOTHIE – na każdy dzień tygodnia

maliny + banan + miód = SMOOTHIE

maliny + banan + miód = SMOOTHIE

Ryż na mleku z rabarbarem

Ryż na mleku z rabarbarem

Orzeźwiający napój z lawendą i cytryną

Orzeźwiający napój z lawendą i cytryną

Dorsz na parze

My uwielbiamy zdrowe ryby przyrządzane bez grama tłuszczu, a Wy? Taki obiad jest nie tylko dietetyczny, ale i zapewnia energię na cały dzień. 

składniki:

  • duży filet z dorsza
  • cytryna
  • koperek

przyrządzanie:

1. Filet rozmrozić, odsączyć z wody, w zależności od jego wielkości pokroić na 4 lub 5 kawałków.
2. Kawałki dorsza ułożyć w miseczce, zalać sokiem wyciśniętym z połówki cytryny, posypać koperkiem i pieprzem. Odstawić na pół godziny do lodówki.
3. W garnku do gotowania na parze układamy dorsza i gotujemy do miękkości.