Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecamy

Kolanka ozdobne z pesto i mascarpone

Kolanka ozdobne z pesto i mascarpone

Włoska kuchnia – poznaj smaki regionów!

Włoska kuchnia – poznaj smaki regionów!

Szaszłyk jagnięcy z grillowanymi pomidorami i TABASCO®

Szaszłyk jagnięcy z grillowanymi pomidorami i TABASCO®

Boczek karmelizowany w czosnku i sosie sojowym

Boczek karmelizowany w czosnku i sosie sojowym

Sprawdź czy to Ty wygrałeś album kulinarny „Gotuj sprytnie jak Jamie” Jamiego Olivera!

Sprawdź czy to Ty wygrałeś album kulinarny „Gotuj sprytnie jak Jamie” Jamiego Olivera!

Pęczak z pesto buraczanym

Pęczak z pesto buraczanym

Szybka i prosta sałatka z łososia

Szybka i prosta sałatka z łososia

Śledź słodko-kwaśny z TABASCO®

Śledź słodko-kwaśny z TABASCO®

Ryba zapiekana z marchewką

Ryba zapiekana z marchewką

Szybkie rollsy z tortilli!

Szybkie rollsy z tortilli!

Targi Warszawski Smak „SŁODKI” już w najbliższą niedzielę!

Targi Warszawski Smak „SŁODKI” już w najbliższą niedzielę!

Pyszny i rozgrzewający krem z dyni!

Pyszny i rozgrzewający krem z dyni!

Grillowane karmelowe nektarynki z lodami

Grillowane karmelowe nektarynki z lodami

Zapiekane tosty pełne smaku!

Zapiekane tosty pełne smaku!

Zanim pójdziesz do dietetyka, sprawdź jak się przygotować!

Zanim pójdziesz do dietetyka, sprawdź jak się przygotować!

Polacy wolą tradycję!

Polacy wolą tradycję!

Omlet z serem

Takie śniadanie pozwoli zmierzyć się z trudami całego dnia

przepis z kuchni: francuskiej

czas: 10 minut

liczba porcji: 2

składniki:
5 jaj
1 szklanka tartego sera żółtego
olej do smażenia
sól, pieprz
kilka koktajlowych pomidorków do ozdoby

przyrządzanie:

Jajka dokładnie rozmącić mikserem lub ręczną trzepaczką. Dodać sól i piperz. Ser zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
Na duże patleni rogrzać olej. Wlać masę z jaj i smażyć na niewielkim ogniu. Gdy spód się zetnie, wrzucić ser. Przykryć pokrywką i smażyć dalej na niewielkim ogniu lub przed podaniem zapiec przez chwilę w nagrzanym piekarniku. Wierzch udekorować połówkami pomidorków.

Podobne artykuły

174 Komentarzy

  1. Anonim
    17 listopada 2005 at 19:16 Odpowiedz

    zajefajny przepis
    na pewno bardzo smaczny

  2. oncia
    25 listopada 2005 at 19:20 Odpowiedz

    jutro zrobie będzie pysznie

  3. cyganka
    26 listopada 2005 at 18:38 Odpowiedz

    super:niam! niam!

  4. mr. Cigaro
    30 listopada 2005 at 20:04 Odpowiedz

    A ja do tego przepisu dodaje jeszcze szklanke soku z ogórków kiszonych lanych prosto na patelnie przed wrzuceniem jajek. Pyycha.

  5. ja
    18 grudnia 2005 at 14:46 Odpowiedz

    ja dodaje jeszcze zanim dodam ser troszeczke szyneczki cebulki jest poprostu pyszne:)

  6. gosia
    26 grudnia 2005 at 17:53 Odpowiedz

    sok z ogorkow jest nie dobry

  7. globi5
    29 grudnia 2005 at 10:15 Odpowiedz

    Zaraz zrobie ten omlet z serem dla mojej siostry mam nadzieje że będzie dobry :P

  8. Amela
    7 stycznia 2006 at 10:42 Odpowiedz

    małe conieco,ale robi spore wrażenie,mniam:D

  9. dana2005
    9 stycznia 2006 at 22:38 Odpowiedz

    ja robię troszke inaczej. Obsmażam szyneczke lub mięsko gotowane albo pieczarki -(łącznie lub osobno) albo tylko same warzywka na to cebulka drobno pokrojona i chwilę posmażyć. Na to starty ser . Znowu chwilę potrzymać na ogniu,az ser zacznie sie rozpuszcac i wówczas zalewam emulsją sporzadzoną z 2 – 3 jajek (na patelnię o srednicy 22 cm) z 1 lyżką mleka z dodatkiem soli, pieprzu. Smażę na niewilkim ogniu, podnosząc brzegi omleta i przechylając patelnią, tak aby plynna emulsja wyplywala pod spód. Można też położyć na tym omlecie pokrojone w plastry pomidory. Aby było dobrze dosmażone przykrywam jeszce chwilę pokrywką. Przed podaniem posypuję słodka papryka i podaję z ketchupem, surówką

  10. madziaks
    12 stycznia 2006 at 21:06 Odpowiedz

    suupcio przepis! Jutro zrobie sobie na sniadanie…

  11. laki
    13 stycznia 2006 at 10:13 Odpowiedz

    to wszystko jest ochydne nie rópcie tego nigdyn nie bądzcie frajerami

  12. dana2005
    13 stycznia 2006 at 12:42 Odpowiedz

    jesteś z ortografiaą na bakier i chyba tez wypaczony smak

  13. lol
    15 stycznia 2006 at 13:27 Odpowiedz

    5 jaj lol haha

  14. Chionia
    21 stycznia 2006 at 11:28 Odpowiedz

    Przepis świetny, ja dodaje jeszcze mąki, mleka i pomidorów do masy – bardzo sycace.

  15. patynia
    23 stycznia 2006 at 15:32 Odpowiedz

    omlecik dla jednej osoby!! 2-3 jajka szczypta soli wymiksowac sposob przygotowania taki jak zawsze tylko po ukonczeniu omleta rozlac na niego dżem PYCHAAA…;)))

  16. Victoria
    24 stycznia 2006 at 19:51 Odpowiedz

    super ten omlet,pycha!Polecam

  17. Michał
    27 stycznia 2006 at 07:31 Odpowiedz

    co do lola nie dziw sie ze 5 jaj bo wyżej jest napisane PORCJI 2!wiec radze czytać najpierw potem komentowac,przepis swietny!

  18. aga
    31 stycznia 2006 at 10:47 Odpowiedz

    leeeee wescie ochyda

  19. Piotrek
    31 stycznia 2006 at 14:11 Odpowiedz

    Sama jestes ochyda:)przepis swietny.

  20. FMC
    7 lutego 2006 at 00:50 Odpowiedz

    Raczej nie myśle teraz o śniadaniu, ale rano – kto wie :)

  21. Olcyk
    7 lutego 2006 at 14:56 Odpowiedz

    Ymmm…Pycha! Przepis świetny! Tylko ,że są tego różne sposoby! Ale i tak mi smakuje!

  22. Anka
    13 lutego 2006 at 23:36 Odpowiedz

    jutro dopiero zobacze czy będzie pycha to wasze danie

  23. różą
    27 lutego 2006 at 19:31 Odpowiedz

    aż mi ślinka cieknie

  24. max
    15 marca 2006 at 22:10 Odpowiedz

    z dzemem super ! ale smaczniejszy jest ze śledziami marynowanymi !!!

  25. merdis
    17 marca 2006 at 14:12 Odpowiedz

    pychotka naprawde smaczny

  26. pre-cook
    19 marca 2006 at 17:48 Odpowiedz

    omlet pycha :) ale nie kazdemu smakuje (sprawdzalem)

  27. mniam ;)
    29 marca 2006 at 13:31 Odpowiedz

    Przepisik super. Właśnie nie bardzo wiedziałem co zjeść więc zrobiłem sobie ten omlecik :) Wyszedł pyszny, palce lizać :) Pozdrawiam

  28. misiek
    31 marca 2006 at 19:09 Odpowiedz

    Pyszka

  29. WM
    1 kwietnia 2006 at 22:06 Odpowiedz

    Przecież to banalny i oklepany przepis.Jedynie dodanie tych pomidorków.ja zawsze dodawałem krojone pomidory.

  30. zuza
    3 kwietnia 2006 at 21:11 Odpowiedz

    ja to bym dowaliła kiełbachy bez miesa sei nie liczy!! ale jaja czemu nie.. warto zrobic

  31. Pascal
    5 kwietnia 2006 at 16:52 Odpowiedz

    nawet dobry ten przejpis

  32. wiolajna
    14 kwietnia 2006 at 12:41 Odpowiedz

    jeszcze nie robilam….ale mam zamiar! a ten ser mnie normalnie zadowala.pozdrowionka

  33. kzk
    21 kwietnia 2006 at 10:03 Odpowiedz

    szybko smacznie i skutecznie. O to mi chodziło :)

  34. ??
    26 maja 2006 at 11:21 Odpowiedz

    co to znaczy aż spód się zetnie?:/

  35. bibok
    26 maja 2006 at 18:13 Odpowiedz

    spoko ale tylko z kiełbonem

  36. aska
    28 maja 2006 at 19:17 Odpowiedz

    omlet je się prosto z patelni czy przkłada na jakiś talerzyk :D ?

  37. palce lizać
    29 maja 2006 at 08:33 Odpowiedz

    heheh. nie wiemy czy te pytania na serio.. no dobra – omlet przekłada się na talerzyk. co to znaczy \”gdy spód sie zetnie\” hmmm.. jakby to wytłumaczyć najprościej – otóż jak idzie mróz to mówi się że ścina lodem wodę na jeziorach.. czy teraz jest jaśniej? :)

  38. hmm
    2 czerwca 2006 at 11:35 Odpowiedz

    ad palce lizać
    czy to znaczy że trzeba czekać na mróz?? żeby wyszedł dobry omlet?

  39. Jakub
    25 lipca 2006 at 23:49 Odpowiedz

    SAm sie nie zetnie musicie wziasc noz i troche poucinac tu i tam :]

  40. Anonim
    28 lipca 2006 at 15:48 Odpowiedz

    zuza…jestes kobieta???czytajac twoj komentarz stracilam apetyt…

  41. Asik
    25 sierpnia 2006 at 20:02 Odpowiedz

    Ale pyszne danie :) mniam

  42. Kamyk
    11 września 2006 at 18:14 Odpowiedz

    Ide robic…

  43. Marcin
    17 września 2006 at 18:14 Odpowiedz

    hmmmmmmm pyszne!

  44. słoju
    30 września 2006 at 17:31 Odpowiedz

    żadna rewelacja jagby dać majonez i bez tych pomidorów to by było ok jakieś zioła i gotowiec

  45. przywierający
    8 października 2006 at 10:48 Odpowiedz

    Omlet przywarł do patelni

  46. rrrrrrrrrrr
    22 października 2006 at 11:46 Odpowiedz

    jeszcze trzeba dodac ketchup bazylie musztarde chrzan majonaz mniam

  47. oska
    25 października 2006 at 22:07 Odpowiedz

    ja zamiast wędliny dałam parówki, a na drugą połówkę sam żółty ser, pyyyycha :)

  48. Sindi
    4 listopada 2006 at 10:55 Odpowiedz

    To jest pyszneeeeeeeee

  49. SEXSY_LASKA
    15 listopada 2006 at 09:39 Odpowiedz

    niedobre

  50. A_TAki
    24 listopada 2006 at 12:43 Odpowiedz

    dziiwne

  51. Skobell
    13 grudnia 2006 at 16:09 Odpowiedz

    Najlepsze jest z sosem.A sos mozna zrobić z ketchupu i majonezu…. tyko nie przesadzcie z majoneze

  52. Roxas
    28 grudnia 2006 at 00:47 Odpowiedz

    No nic to ide sobie robic kolacje :)

  53. nowa
    16 stycznia 2007 at 02:13 Odpowiedz

    tylko,ze francuzi nie jedza omletu na sniadanie!!!

  54. marta
    29 stycznia 2007 at 16:02 Odpowiedz

    jest napewno pyha i musze to zjeść

  55. iwa
    23 lutego 2007 at 14:31 Odpowiedz

    zzaajjjjeee fajny przepis

  56. Michoo
    1 marca 2007 at 13:54 Odpowiedz

    Wlasnie Sobie robie :d dodalem salami pomidorka i cebulki i duzo serraa :D aaa wielkie to jak niewiem niewiem navet czy dam rade :P Ale bardzo szybki i prosty przepis :) jedzenie godne obiady w 20 min :)

  57. młoda
    1 marca 2007 at 18:09 Odpowiedz

    bez szynki ani rusz. Sam ten przepis nie daje zbyt smacznego rezultatu

  58. gonia2x
    1 marca 2007 at 18:53 Odpowiedz

    swietny omlet.nawet moj 17-stomiesieczny synek, ktory nie przepada za jajecznicami z wieeeelkim apetytem wciagnal omleta :)

  59. Ganja Fanatyk
    11 marca 2007 at 09:29 Odpowiedz

    Właśnie go szamam i powiem wam ze nic specjalnego…

  60. Paula:P
    11 marca 2007 at 11:25 Odpowiedz

    Właśnie szukalam przepisu na jakis omlet bez mięsa:P i trafiłam na ten i zamierzam go zrobic:D ciekawe czy bedzie dobry:P razem z siostrą buszujemy po kuchni:D

  61. KRawiec
    30 marca 2007 at 10:38 Odpowiedz

    wcale nie jest takie dobre a z kazdym kęsem smakuje coraz gorzej…… :(

  62. fabio
    2 maja 2007 at 13:58 Odpowiedz

    prosro i szybko,ale dodajcie wedlinki o niebo lepsze

  63. Karolka
    3 maja 2007 at 20:24 Odpowiedz

    co zrobić żeby omlet nie opadł?

  64. olgitta
    6 maja 2007 at 11:37 Odpowiedz

    dla mne bomba :D poniewaz uwielbiam ser. ja jeszcze dodaje troche sosu tabasco :)

  65. kOza
    7 maja 2007 at 20:42 Odpowiedz

    no heloł? to nie jest omlet przecież, gdzie mąka w przepisie ?;|

  66. sss
    8 maja 2007 at 17:34 Odpowiedz

    mmmmmmm pycha

  67. ewulinek12
    3 czerwca 2007 at 20:36 Odpowiedz

    pycha dzisiaj zjem taki omlecik na śniadanko

  68. bronka
    8 czerwca 2007 at 11:31 Odpowiedz

    wlasnie sobie jem owego omleta i powiem, ze calkiem niezly jest :]

  69. ja
    12 czerwca 2007 at 10:22 Odpowiedz

    to jajecznica nie omlet

  70. LOL
    30 czerwca 2007 at 11:54 Odpowiedz

    ten omlet jest dobry smakuje jak zaden inny ,
    a naprzyglad gry ser jest jeszcze ciepły to wtedy niebo:P

  71. ola
    16 lipca 2007 at 14:17 Odpowiedz

    czy 5 jaj to aby nie za dużo na jedną osobę? Czy robicie dokładnie z 5 jak w przepisie?

  72. adam
    22 lipca 2007 at 09:19 Odpowiedz

    ola,
    przepis jest na dwie porcje, wiec dla dwoch osob nie jednej.

    robimy dokladnie jak jest w przepisie, ale mozesz dokonac proporcji i zrobic mniejszą potrawę.

  73. Asia
    30 lipca 2007 at 11:15 Odpowiedz

    zeby nie opadl tzreba dodac dwie lyzki wody gazowanej;]

  74. natka
    11 sierpnia 2007 at 19:17 Odpowiedz

    super mam 13 lat i sama go piekłam jest pycha

  75. Madziu$$$
    18 sierpnia 2007 at 21:14 Odpowiedz

    Właśnie szukałam takiego przepisu mam nadzieję że będzie dobry….

  76. orzelek
    11 października 2007 at 10:45 Odpowiedz

    ja omleta zawsze robie z maka i mlekiem…

  77. michał
    23 października 2007 at 13:34 Odpowiedz

    Pychota:D banalne i szybkie w zrobieniu,polecam wsypac,podczas ubijania jajek,nieco koperku i drobno posiekanej cebuli

  78. krzychu
    2 listopada 2007 at 07:35 Odpowiedz

    ja wlasnie spalilem moj omlet :D wrzucilem jajka n goracy olej i sie popsul

  79. Mysteria89
    4 listopada 2007 at 13:59 Odpowiedz

    omlet bez mąki?

  80. stasio83
    7 listopada 2007 at 12:34 Odpowiedz

    kurcze pycha, moj pierwszy omlet ;)

  81. KarOola
    14 listopada 2007 at 12:14 Odpowiedz

    mniam…jak na 1 raz to wyszedl mi pyszny ;) tylko troszeczke sie od spodu lekko przysmarzyl ;D ale tak to jest pyszny ;) zrobilam go z 3 jajek ;) palce lizac xD

  82. asdas
    14 listopada 2007 at 12:41 Odpowiedz

    Ja robie z 4 i wychodzą 2 duze omley :D takie tradycjyjne, jeden omlet na 1 talerz stolowy :D 2 zjem i najedzony jestem;) Ja dodaje sera po obroceniu na druga strone ;)

  83. ela
    19 listopada 2007 at 20:17 Odpowiedz

    ja ser mieszam razem z jajkami smaze na masle lub smalcu z obydwuch stron jak jest przypieczony lekko lepiej smakuje i jem go z ketchupem

  84. asdfjgknlejbkh
    8 stycznia 2008 at 10:47 Odpowiedz

    dobry ten omlet

  85. Andziu
    19 stycznia 2008 at 20:50 Odpowiedz

    pucha omlet!!;p;p;p;)

  86. michal
    21 stycznia 2008 at 11:46 Odpowiedz

    orzelek o ile sie nie myle to omlet z jajek maki i mleka nazywa sie nalesnik :) pozdrawiam

  87. jedzonca
    16 lutego 2008 at 11:42 Odpowiedz

    wlasnie go zrobilam i zjadlam i nie wiem czy m tu sie podniecac, takie \’\’o\’\’ moze byc ale to jajko mi nie pasowalo;/

  88. eleonora
    17 lutego 2008 at 12:09 Odpowiedz

    ja wlasnie jem;D zrobilam z 3 jajek, dodalam jakies moze 2 lyzki maki, szczypte bulki tartej, troche mleka, sol. Rozmiksowalam to i na patelnie. Przysmazylo sie troche, polozylam na to ser i szynke, zlozylam go na pol i czekalam az sie roztopi ser. Bardzo dobry jest, tylko za gruby mi wyszedl… :)

  89. martusia
    19 lutego 2008 at 16:28 Odpowiedz

    POPROSTU BOMBA ALE NIE WYBUCHOWA TYLKO SMACZNA PALCE LIZAC SZUKALAM TEGO PRZEPISU WSZEDZIE BO JAK RAZ ZJADLAM TO SIE OPRZEC NIE UMIALAM!!!!!!!!!!!!!

  90. piotrek kucharz
    4 marca 2008 at 23:25 Odpowiedz

    zjaralem caly omlet, uwaga nie robcie z pieciu jajek na zbyt malej patelni, hahaha musieli byscie zobaczyc jak czarno w kuchni mi sie zrobilo hehe az sie boje tam wracac bez maski, :) jednak nie mam do tego talentu

  91. lop
    14 marca 2008 at 18:54 Odpowiedz

    zjadłam 2 porcje

  92. ksasia
    31 marca 2008 at 18:21 Odpowiedz

    pyszn jest

  93. iwa
    2 kwietnia 2008 at 10:44 Odpowiedz

    mam zamiar zrobic ten omlet ,jak zjem to napisze jak smakowal

  94. enist
    7 kwietnia 2008 at 11:33 Odpowiedz

    A ja go treszeczkę urozmaiciłam.
    Zrobiłam z 3 jajek. Ubiłam pianę a do żołtek dodałam łyżkę śmietany i dwie łyżki wody (lub mleka) oraz mąkę, na oko :) tak żeby zrobiło się gęste, pieprz i sól do smaku. Wlałam na rozgrzaną patelnie. Gdy sie zciął z dolu posypałam serem żółtym a na koniec obrócilam. Ser się roztopił i przypiekł. Polałam ketchupem i mniam.

  95. Krecik
    14 kwietnia 2008 at 18:33 Odpowiedz

    Przybyłem, usmażyłem i zjadłem. Hehe dobry i nawe mi wyszedł :))

  96. fafarafa
    12 maja 2008 at 18:20 Odpowiedz

    a ten omlet trzeba przekrecac??

  97. Kasiek
    25 maja 2008 at 09:55 Odpowiedz

    Uwielbiam omlety i chyba zaraz sobie siekne na śniadanko pozdro :)

  98. dawidek1717
    5 czerwca 2008 at 17:14 Odpowiedz

    po prstu rewelacja palce lizać :)

  99. janko
    8 czerwca 2008 at 12:24 Odpowiedz

    super sniadanie, porcja z 4 jaj i 250g sera starczy dla 2 osob. wiem, bo wlasnie takiego zjadlem i jednak bylo tego za duzo :)

  100. HNN
    18 czerwca 2008 at 19:51 Odpowiedz

    hehe 1 raz robilem omleta i nawet mi wyszedl :) przerzucalem go szesc razy, zapomnialem o soli i pieprzu ale dodalem jak juz byl gotowy.

  101. maja
    20 czerwca 2008 at 11:46 Odpowiedz

    mniam:))

  102. POLECAM!!
    3 lipca 2008 at 15:50 Odpowiedz

    Moja propozycja jest taka żeby pokroić szynkę i wrzucić razem z serem. Ja tak zrobiłem i JEST BOSKIE!!! mniam!:)

  103. Katarzyna
    4 lipca 2008 at 22:13 Odpowiedz

    Właśnie mój synek będzie eksperymentował…..zobaczymy?

  104. viki
    20 lipca 2008 at 19:01 Odpowiedz

    bleeeeeeeeeeeeeeeeee

  105. calamos
    29 lipca 2008 at 19:00 Odpowiedz

    Wrzucajcie nie tylko ser.. mozecie dodac kukurydzy, szynki (jak powiedzial Pewien pan powyżej) co tylko chcecie :)

  106. kaska
    8 sierpnia 2008 at 21:06 Odpowiedz

    fajne

  107. abraham
    22 sierpnia 2008 at 15:57 Odpowiedz

    my sobie chyba zaraz tez zrobimy z moja ukochana, hej ho!

  108. Ada
    24 sierpnia 2008 at 18:57 Odpowiedz

    mniam , przyszności , tylko dodac do tego jeszcze szynke :)

  109. Iza
    31 sierpnia 2008 at 20:20 Odpowiedz

    cebula, pomidor, ser, szynka, brokuly!

  110. bulislaw
    5 września 2008 at 12:59 Odpowiedz

    moja metoda to wymieszanie jajek z serem, solą pieprzem i bazylią a później dodać suszone pomidory :)

  111. zabenka
    18 września 2008 at 19:18 Odpowiedz

    włosi jajka rozbijają kilkoma ruchami widelca. Nie na piane , nie mikserem.

  112. Kameleonka
    23 września 2008 at 14:04 Odpowiedz

    Ja zawsze robie tak ze rozbijam jaka widelcem, podsmazam je delikatnie na jedno polowe nakladam dodatki wedlug uznania(ser szynka pieczarki cebulka kukurydza) potem to lamie na pol i rzykrywam aby sie w srodku wszystko podsmazylo. Palce lizac. Pozdrawiam i zycze smacznego :)

  113. fiona22
    28 września 2008 at 16:21 Odpowiedz

    sekret na omlety znam tylko ja robilam je przez dwa lata w 5cio gwiazdkowym hotelu to jest sztuka a nie zabawa usm bryle jajka z fura dodatkow

  114. werner
    2 października 2008 at 10:24 Odpowiedz

    a widzieliście omlet z jackassa?

  115. :)
    15 października 2008 at 10:42 Odpowiedz

    no ja zaraz robie bo tak mam chęć:)

  116. perła
    16 października 2008 at 04:23 Odpowiedz

    szybko łatwo i bezbolesnie.omlecik idealny na nocne zachcianki

  117. smakosz
    18 października 2008 at 10:39 Odpowiedz

    Ja rozbijam jajka z mąką i z odrobiną mleka, zapiekam i obracam na drugą stronę :) wychodzi bardzo puszysty, pozdrawiam

  118. PazikK
    29 października 2008 at 15:46 Odpowiedz

    A ketchup zamiast pomidorów? Też dobre :)

  119. demerin
    5 listopada 2008 at 22:38 Odpowiedz

    nie mozna rozbijac jajek mikserem. to ze sie pracowalo w hotelu 5 gwiazdkowym nie swiadczy o umiejetnosciach gotowania.
    według mnie powinno sie na patelni rozgrzac duzo masla ,jajka rozbic widelcem i dolac troszeczke mleka i wlac te jajka na to maslo i go nie ruszac przez 3 min a potem lekko te brzegi popodnosic.
    to nie jest nalesnik zeby dodawac make

  120. VonMiguel
    10 listopada 2008 at 13:51 Odpowiedz

    ubijanie jajek mikserem to prepanacja dania!!! Do tego sluzy widelec lub trzepaczka…;P
    z calym szacunkiem, ale kto Cie uczyl gotowac…???

  121. barti397
    22 listopada 2008 at 10:08 Odpowiedz

    ja omlet udoskonaliłem dodałem szynkę,cebulę i szczypiorek.wyszedł pyszny.A jajka rozbiłem widelcem:-D

  122. tr
    12 grudnia 2008 at 09:42 Odpowiedz

    tra la la

  123. Kolekcjoner223
    23 grudnia 2008 at 15:19 Odpowiedz

    Hmm co prawda pomysl z trzepaczka i mikserem to lekka przesada lol

  124. Szpaner Jr
    3 stycznia 2009 at 23:12 Odpowiedz

    Dodajcie jeszcze do tego szczypte proszku do pieczenia a wam urosnie i pojecia ze lo ho ho …

  125. :D:D
    4 lutego 2009 at 12:30 Odpowiedz

    nie znacie sie ja omlecik robie z serem nie na wiezchy tylko startym i wymieszanym z jajkami do tego pszysmazone mieso mielone i kukurydza kawalki kabanosa i palce lizac :D

  126. julka
    7 lutego 2009 at 00:50 Odpowiedz

    na maśle sie nie smaży drogi demerin, bo to bardzo nie zdrowe :/ więc nie wypowiadaj się o zdolnościach innych

  127. Adik
    18 lutego 2009 at 22:23 Odpowiedz

    Kazdy ma swoje sposoby!!

  128. czapel91
    23 lutego 2009 at 11:23 Odpowiedz

    ciul ze na maśle jest niezdrowe ale jest pychaa z serem mniam ja jeszcze do takiego omleta to do dodaje szczypte oregano i jes pychaaa mniam mnima

  129. lalalalalalalalalalalala
    24 lutego 2009 at 17:33 Odpowiedz

    no nie nie ma różnicy czy rozbija się jajka trzepaczką, widelcem czy mikserem

  130. mr.Omlet
    2 marca 2009 at 13:43 Odpowiedz

    czy ja wiem :> nawet smaczny ale nie cudo daje 6/10

  131. Nisia ;**
    8 marca 2009 at 10:05 Odpowiedz

    Ponoć żeby wyszedł puszysty trzeba ubić mikserem ^^ Ostatnio jadłam dobrego omleta z szynką ;D ale ubijany widelcem i nie był taki puszysty ;P

  132. psik
    13 marca 2009 at 21:03 Odpowiedz

    nie lubie omletów, brrr

  133. Misia
    13 marca 2009 at 21:08 Odpowiedz

    Ja też lubię omlety

  134. Lala
    23 marca 2009 at 19:44 Odpowiedz

    Najlepiej trzepaczką, po mikserze albo widelcu nie jest puszysty i szybko opada, trzeba tylko trochę siły w to włożyć!!!

  135. wacu
    3 lipca 2009 at 18:41 Odpowiedz

    najlepiej dodać jeszcze mąki do jajek :D

  136. polly
    22 lipca 2009 at 13:14 Odpowiedz

    żeby był puszysty, to oddzielnie trzeba ubić białka, a potem dodać żółtka…

  137. dup
    31 lipca 2009 at 18:49 Odpowiedz

    etam

  138. alka1
    6 sierpnia 2009 at 20:12 Odpowiedz

    Ja robie go inaczej, ser mieszam z zoltkami i piana z białek. Omlecik super

  139. ble
    16 października 2009 at 17:48 Odpowiedz

    nienormalni

  140. lol
    29 grudnia 2009 at 11:43 Odpowiedz

    fu

  141. omlet
    31 grudnia 2009 at 11:03 Odpowiedz

    co ja zrobie jak wy tu piszecie taki komentarze nie lubie was omletowce na najbardzeh ble

  142. kamila
    3 stycznia 2010 at 13:14 Odpowiedz

    mniam .,………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  143. jasiek
    22 stycznia 2010 at 22:45 Odpowiedz

    omlety sa ok

  144. motylek
    24 stycznia 2010 at 15:22 Odpowiedz

    omlety są pyszne!!!

  145. merlin
    27 stycznia 2010 at 20:44 Odpowiedz

    naprawde mniammmm

  146. mniam
    28 stycznia 2010 at 08:29 Odpowiedz

    naprawde super bardzo mniammmmmmm

  147. Xartas
    13 lutego 2010 at 22:36 Odpowiedz

    lubie placki!

  148. greeg
    17 lutego 2010 at 20:24 Odpowiedz

    suuuper

  149. ALa
    20 lutego 2010 at 14:32 Odpowiedz

    Mam pytanie ile soli i pieprzu??

  150. smakocz
    3 marca 2010 at 15:26 Odpowiedz

    omlet, czyli jaja z \”piperzem\”? hmm

  151. smerfetka
    15 marca 2010 at 10:30 Odpowiedz

    dawno nie jadłam omletów, więc dzisiaj sobie zrobię. A ile tego pipeprzu i soli ???

  152. igor
    18 marca 2010 at 19:42 Odpowiedz

    ok.Ale mogło byc lepsze

  153. q-man
    10 kwietnia 2010 at 19:57 Odpowiedz

    ok

  154. kulbaszy
    18 kwietnia 2010 at 08:43 Odpowiedz

    na kacyka w niedziela jak ulał

  155. milo23165
    19 sierpnia 2010 at 11:26 Odpowiedz

    bardzo pyszny dziekuje

  156. lol
    19 grudnia 2010 at 17:11 Odpowiedz

    Jak bardzo trzeba mieć pusto w glowie by pytać ile soli i pieprzu ?? Kilogram soli i 5 garsci nie zmielonego pieprzu :/ hahahahaha

  157. Ozi
    21 grudnia 2010 at 09:59 Odpowiedz

    Sredniawka.

  158. pan przemek
    7 stycznia 2011 at 19:16 Odpowiedz

    palce lizac

  159. co za
    25 stycznia 2011 at 18:30 Odpowiedz

    nieno nawet dobry ale pez przesady

  160. Ja
    28 stycznia 2011 at 15:16 Odpowiedz

    Bardzo fajne,tylko nie mam kuchenki. Jak to usmażyć na ognisku?

  161. smakosz
    12 lutego 2011 at 13:19 Odpowiedz

    extra!!!!!!!!!

  162. krytyk
    12 lutego 2011 at 13:57 Odpowiedz

    nawet dobry.

  163. eve
    8 kwietnia 2011 at 18:37 Odpowiedz

    polecam dodać jeszcze pęczek natki pietruszki, palce lizać :)

  164. sebwek
    8 kwietnia 2011 at 20:25 Odpowiedz

    dobre i na szybkości

  165. gerwazy
    10 lipca 2011 at 20:16 Odpowiedz

    bardzo dobre na kaca najlepsze stawia na nogi :)

  166. Brun
    25 lipca 2011 at 23:01 Odpowiedz

    Super sprawa, lecz dawajcie tego oleju bo kurcze dałem bez na patelni teflonowej i spód mi tak trochę zaczerniał nie przypalił i psuło mi to smak :/

  167. MaggioBi
    11 października 2011 at 15:46 Odpowiedz

    Haahahah jak koleżanka do mnie przyszła,byłyśmy głodne,a w lodówce prawie nic nie było,więc poszukałyśmy przepisu na omlet i znalazłyśmy!Dzięki:))))

  168. Ucio
    24 października 2011 at 12:49 Odpowiedz

    A może lepiej i zdrowiej na oliwie czy nie bardzo ?? To jest pytanie

  169. Prucha
    14 grudnia 2011 at 20:53 Odpowiedz

    Daje radę

  170. r
    11 lutego 2012 at 08:27 Odpowiedz

    a gdzie maka?

  171. yeti chuligan
    11 lutego 2012 at 09:16 Odpowiedz

    do r: we młynie. mąka jest we młynie. i ewentualnie w biszkopcie, ale nigdy w omlecie

  172. grazia
    1 czerwca 2012 at 01:55 Odpowiedz

    lepiej smazycz na smaluc a tak to ok.

  173. pawelos109
    11 września 2013 at 19:02 Odpowiedz

    bardzo fajny przepis

  174. zuzia
    18 marca 2014 at 16:08 Odpowiedz

    musze wyprubowac nieraz chodzilo mi po glowie takie jedzonko dzieki za przepis

Zostaw komentarz.

*