Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

RISOTTO Z CUKINIĄ i parmezanem

RISOTTO Z CUKINIĄ i parmezanem

ZUPA SZCZAWIOWA z grzankami

ZUPA SZCZAWIOWA z grzankami

FRYTKI BELGIJSKIE z rozmarynem i solą morską

FRYTKI BELGIJSKIE z rozmarynem i solą morską

Pieczone ziemniaki z sosem majonezowo-ketchupowym

Pieczone ziemniaki z sosem majonezowo-ketchupowym

Jak perfekcyjnie ugotować FASOLĘ?

Jak perfekcyjnie ugotować FASOLĘ?

10 produktów spożywczych, które poprawiają PAMIĘĆ i KONCENTRACJĘ

10 produktów spożywczych, które poprawiają PAMIĘĆ i KONCENTRACJĘ

Sok marchewkowy z imbirem i jabłkiem

Sok marchewkowy z imbirem i jabłkiem

Smoothie z dodatkiem kurkumy – oczyszcza organizm

Smoothie z dodatkiem kurkumy – oczyszcza organizm

Pełnowartościowe śniadanie – malinowa kasza jaglana z owocami

Pełnowartościowe śniadanie – malinowa kasza jaglana z owocami

Makaron spaghetti z bobem, boczkiem i oliwkami

Makaron spaghetti z bobem, boczkiem i oliwkami

Tosty z serkiem miodowym oraz pestkami granatu

Tosty z serkiem miodowym oraz pestkami granatu

Prosty omlet ze szpinakiem, kozim serem i orzechami włoskimi

Prosty omlet ze szpinakiem, kozim serem i orzechami włoskimi

Szybkie śniadanie lub kolacja – awokado polane sokiem z limonki

Szybkie śniadanie lub kolacja – awokado polane sokiem z limonki

Jak ułożyć jedzenie na talerzu, aby wyglądało APETYCZNIE – 10 inspiracji

Jak ułożyć jedzenie na talerzu, aby wyglądało APETYCZNIE – 10 inspiracji

10 NAPOJÓW – najlepsze na kaca

10 NAPOJÓW – najlepsze na kaca

10 przepisów na DOMOWE PRZETWORY z owoców

10 przepisów na DOMOWE PRZETWORY z owoców

Szparagi – jak szybko przygotować

W sklepach zaczynają pojawiać się produkty sezonowe, które mają wiele cennych składników. Warto z nich korzystać, ponieważ wiele z nich znika tak szybko jak się pojawia. Jednym z takich produktów sezonowych są szaragi. Są one wartościowym produktem, którego warto wprowadzić do swojej diety. Wiele osób rezygnuje z tego, ponieważ nie wie jak przygotować szparagi. A to wcale nie jest trudne i nie wymaga wiele wysiłku.

  1. Umyj

Koniecznie je umyj. Tak jak każdy owoc i warzywo, szparagi również muszą być dokładnie umyte, by być gotowe do spożycia.

  1. Odetnij końcówki

Szparagi białe i zielone mają zabarwione na fioletowo końcówki. I jest to część szparagów, który musimy obciąć. Należy uciąć dolną część, do momentu, gdzie będzie ona miała jednolity kolor.

  1. Zwiąż wszystkie szparagi razem

Jeśli zamierzasz gotować szparagi, to najpierw zwiąż je wszystkie. W ten sposób będziesz mieć pewność, że żadna z nich nie zsunie się do wody w całości, co sprawi, że jej górna część się rozgotuje.

  1. Gotuj od 4 do 10 minut

Długość gotowania szparagów, zależy od ich grubości.