Próbowałaś już wafli ryżowych z dynią? Jeżeli nie to musisz to koniecznie zrobić. Zostały one nagrodzone Perłą Rynku FMCG w kategorii Pieczywo Chrupkie. Są one produkowane przez markę Good Food, tak samo jak zwycięzca w kategorii Żywność Ekologiczna – wafelki ryżowe Milutkie.
Wafle Ryżowe z Dynią zdobyły tegoroczną Perłę Rynku FMCG w kategorii Pieczywo Chrupkie. W prestiżowym konkursie organizowanym przez magazyn ‘Wiadomości Handlowe’ wyróżniono jeszcze jeden produkt firmy Good Food – Wafelki Ryżowe Milutkie, które znalazły się na podium w kategorii Żywność Ekologiczna.
Uroczysta gala ‘Pereł’ odbyła się 16 czerwca w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie. Przybyli na nią przedstawiciele handlu, przemysłu oraz reprezentanci nagrodzonych firm i koncernów. Po raz piąty wręczono statuetki i wyróżnienia w 60 kategoriach, do których w sumie zgłoszono 330 produktów. ‘Perły Rynku FMCG’ przyznawane są przez detalistów, kierowników sklepów i czytelników ‘Wiadomości Handlowych’ z całej Polski, na podstawie bezstronnego głosowania. Jest to największy i zarazem najbardziej obiektywny plebiscyt rynku FMCG w Polsce. W tym roku laureatów wyłoniono spośród 981 nadesłanych głosów, które tradycyjnie podliczył niezależny instytut badawczy GFK Polonia.
– Produkty wyróżnione ‘Perłą’ są kojarzone z prestiżem i jakością, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że w tym roku zdobyliśmy aż dwie nagrody – mówi Jarosław Lis, marketing manager z Good Food S.A.
Zwycięskie Wafle Ryżowe z Dynią to nowa propozycja wśród produktów Good Food z linii ‘grube’. Są bezglutenowe, bogate w błonnik i wolne od konserwantów. Powstają z pełnego ziarna brązowego ryżu z dodatkiem pestek dyni, które podkreślają ich oryginalny smak. Wyróżnione w kategorii Żywność Ekologiczna wafelki ‘Milutkie’ powstały z myślą o najmłodszych. Jest to pierwszy taki produkt na rynku, który spożywać mogą dzieci już od siódmego miesiąca życia. Wafelki dostępne są w trzech smakach – naturalnym, z dodatkiem musli oraz w czekoladzie deserowej i stanowią smakowitą alternatywę dla tradycyjnych łakoci dedykowanych dzieciom.
‘Perły Rynku FMCG’ to nie pierwsze wyróżnienie przyznane produktom Good Food. Wafle ryżowe nagrodzone zostały tytułem ‘Laur Konsumenta 2010’, natomiast ‘Milutkie’ zdobyły ‘Srebrny Laur Konsumenta 2010’ w kategorii Odkrycie Roku 2010.