Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Gyoza z Częstochowy

15 maja 2013 roku spółka Jawo podpisała umowę o współpracę z Ajinomoto Frozen Foods, która jest częścią ogólnoświatowej korporacji Ajinomoto Group, specjalizującej się w produkcji artykułów spożywczych i farmaceutycznych, z główną siedzibą w Tokio. Japońska firma została założona w 1909 roku i obecnie działa w 26 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 27 tysięcy pracowników. Jej produkty znane są w 130 krajach, a sprzedaż netto spółki za zeszły rok kształtowała się na poziomie 14,1 miliarda dolarów. W związku z rosnącym w ostatnich latach zainteresowaniem japońską kulturą, a przede wszystkim japońską żywnością firma Ajinomoto Frozen Foods postanowiła uruchomić produkcję gyozy również w Europie i powierzyć ją firmie Jawo. Według badań rynkowych – przeprowadzonych przez Japończyków – liczba restauracji oferujących kuchnię z kraju wschodzącego słońca wzrosła w ostatnim czasie na starym kontynencie o około 8 tysięcy lokali, dzięki czemu wzrosła też popularność japońskich pierogów. Aby utrzymać japońskie standardy jakości wytwarzania żywności w częstochowskiej firmie została uruchomiona nowa specjalna linia produkcyjna dedykowana tylko pierogom gyoza. Obecnie w Jawo będą produkowane pierogi z nadzieniem drobiowo-warzywnym. W przyszłości Ajinomoto Frozen Foods ma zamiar poszerzyć ofertę o kolejne mrożone wyroby. Produkcja, która rozpoczęła się z końcem czerwca 2013 roku, w pierwszym roku współpracy planowana jest na 300 ton. Sprzedaż produkowanej w Jawo gyozy na rynek całej Unii Europejskiej będzie obsługiwana przez Ajinomoto Foods Europe SAS.