Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Tunele zamrażalniczo-fluidyzacyjne – praktyczne wykorzystanie

Tunele zamrażalniczo-fluidyzacyjne – praktyczne wykorzystanie

Co zrobić z gotowanych ziemniaków? Sprawdź, jak oszczędnie i smacznie gotować

Co zrobić z gotowanych ziemniaków? Sprawdź, jak oszczędnie i smacznie gotować

Oczyszczanie organizmu z toksyn: domowe sposoby na 3-dniowy detoks

Oczyszczanie organizmu z toksyn: domowe sposoby na 3-dniowy detoks

Jak przygotować wyśmienite ciasta wielkanocne?

Jak przygotować wyśmienite ciasta wielkanocne?

Fartuchy kucharskie i odzież gastronomiczna – zamów przez Internet

Fartuchy kucharskie i odzież gastronomiczna – zamów przez Internet

Przepisy na pyszne i oryginalne ciasta

Przepisy na pyszne i oryginalne ciasta

Do czego podawać wina słodkie?

Do czego podawać wina słodkie?

Bakalie i suszone owoce – źródło witamin, których potrzebuje Twój organizm.

Bakalie i suszone owoce – źródło witamin, których potrzebuje Twój organizm.

Czym się kierować przy wyborze tostera?

Czym się kierować przy wyborze tostera?

Otręby żytnie – smak zdrowia

Otręby żytnie – smak zdrowia

SERnikowe Love!  Przepis na sernik idealny!

SERnikowe Love! Przepis na sernik idealny!

Kawa w biurze – jeśli jest dobra, pomaga pracownikom

Kawa w biurze – jeśli jest dobra, pomaga pracownikom

Wypoczynek na gotowo

Wypoczynek na gotowo

Co przygotować na kolację? Jakie dania wybierać, a jakich unikać?

Co przygotować na kolację? Jakie dania wybierać, a jakich unikać?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Każdy chce dobrze wyglądać i czuć się we własnym ciele, ale decyzja o odchudzaniu często jest podejmowana niedługo przed jakimś konkretnym wydarzeniem, np. przed weselem. Sporo osób zabiera się też do pracy nad sylwetką, gdy zbliża się lato. Takie sytuacje sprzyjają korzystaniu z rygorystycznych diet, które mają zapewnić szybkie rezultaty. Tymczasem odchudzanie bez powrotu do poprzedniej wagi wymaga czasu i wytrwałości, dlatego pierwsze kroki podejmij już dziś. Przekonaj się, co trzeba zrobić, aby schudnąć bez efektu jojo.

Indywidualny plan diety

Indywidualny plan diety jest najkorzystniejszym rozwiązaniem dla osób, które niewiele wiedzą na temat zdrowego odżywiania i chciałyby schudnąć bezpiecznie. To również idealna opcja dla tych, którzy przetestowali wiele diet, ale za każdym razem doświadczali ponownego przyrostu kilogramów. Doświadczony dietetyk skutecznie przeanalizuje obecny jadłospis i ustali plan diety odchudzającej, dostosowując ją do wieku, płci, stanu zdrowia i trybu życia.

Najważniejszym punktem planu diety jest ustalenie konkretnego celu. Niezależnie od tego, czy chcesz schudnąć pięć kilogramów, czy dwadzieścia, dietetyk skomponuje jadłospis tak, żeby tkanka tłuszczowa była spalana stopniowo. Nie będziesz odczuwać głodu ani spadku energii, co ma miejsce w przypadku diet gwarantujących błyskawiczne zmniejszenie wagi. Nie musisz obawiać się, że zasady diety będą dla Ciebie zbyt wymagające. Indywidualnie opracowana dieta składa się ze smacznych potraw, w których znajdziesz preferowane przez siebie smaki.

Ciekawe, zbilansowane i różnorodne posiłki

Wiele diet opiera się na wykluczaniu określonych grup produktów, co powoduje, że szybko stają się monotonne, ale też pozbawione wyrazistego smaku. Na diecie dopasowanej indywidualnie ten problem nie istnieje, ponieważ kluczową rolę odgrywają różnorodne i zdrowe przepisy. Wszystkie są odpowiednio zbilansowane, co oznacza, że pokrywają zapotrzebowanie organizmu na wszystkie składniki odżywcze.

Jeżeli interesuje Cię zdrowa dieta, przepisy znajdziesz na stronie https://centrumrespo.pl/przepisy/. To podpowiedzi dań, które pomogą Ci, jeżeli chcesz się samodzielnie odchudzać lub po prostu wprowadzić w życie nowe, lepsze nawyki żywieniowe. Gdy inspirację do komponowania posiłków czerpiesz z innych miejsc, zwracaj uwagę, czy przepisy zawierają zdrowe produkty spożywcze. Nie powinno być w nich produktów wysoko przetworzonych, tylko czyste składniki takie jak warzywa, owoce, kasze, ryby czy mięso.

Zrób sobie czasem … cheat meal!

Dobrze zaplanowana dieta nie powoduje głodu i jest smaczna, ale i tak stanowi pewnego rodzaju wyzwanie, ponieważ wymaga rezygnacji z części produktów. Dla niektórych osób problem stanowi np. pożegnanie ze słodyczami, a dla innych ze smażonym schabowym z frytkami. I tutaj z pomocą przychodzi cheat meal, czyli odstępstwo od diety. Okazuje się, że przestrzeganie diety jest łatwiejsze, gdy raz na jakiś czas pozwolimy sobie na niezdrowe jedzenie. Gdy wiemy, że raz w tygodniu możemy sięgnąć po ulubionego batonika lub inny produkt, codzienne pokusy maleją.

Właściwie wyłącznie w przypadku niektórych chorób konieczna jest dieta ścisła, ale w odchudzaniu powinna być tak dopasowana, aby stała się nowym stylem życia. Tylko wtedy możliwe jest trwałe i zdrowe pozbycie się niepożądanych kilogramów. Żadna dieta restrykcyjna nie zapewni satysfakcjonujących efektów w dłuższej perspektywie czasu. Lepiej i przyjemniej stosuje się zbilansowaną dietę, gdy na dodatek od czasu do czasu można sięgnąć po coś niedozwolonego na co dzień.

Regularna aktywność fizyczna dzień po dniu

Aktywność fizyczna a zdrowie? Ruch jest niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na zdrowie. Powoduje dotlenienie wszystkich komórek ciała, co przekłada się na lepszą kondycję psycho-fizyczną. Stawy, kości i mięśnie nie będą sprawnie działać, jeżeli nie będziemy ich wzmacniać. Potrzebują nie tylko naturalnego ruchu, jakim jest chodzenie, ale też ćwiczeń z lekkimi obciążeniami.  Podczas aktywności fizycznej wydzielają się endorfiny, co powinno stanowić dodatkową zachętę dla osób, które jej do tej pory unikały. Zbilansowana, różnorodna dieta i trening online ułatwiają zadbanie o zdrowie i uzyskanie atrakcyjnej sylwetki.