Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Tunele zamrażalniczo-fluidyzacyjne – praktyczne wykorzystanie

Tunele zamrażalniczo-fluidyzacyjne – praktyczne wykorzystanie

Co zrobić z gotowanych ziemniaków? Sprawdź, jak oszczędnie i smacznie gotować

Co zrobić z gotowanych ziemniaków? Sprawdź, jak oszczędnie i smacznie gotować

Oczyszczanie organizmu z toksyn: domowe sposoby na 3-dniowy detoks

Oczyszczanie organizmu z toksyn: domowe sposoby na 3-dniowy detoks

Jak przygotować wyśmienite ciasta wielkanocne?

Jak przygotować wyśmienite ciasta wielkanocne?

Fartuchy kucharskie i odzież gastronomiczna – zamów przez Internet

Fartuchy kucharskie i odzież gastronomiczna – zamów przez Internet

Przepisy na pyszne i oryginalne ciasta

Przepisy na pyszne i oryginalne ciasta

Do czego podawać wina słodkie?

Do czego podawać wina słodkie?

Bakalie i suszone owoce – źródło witamin, których potrzebuje Twój organizm.

Bakalie i suszone owoce – źródło witamin, których potrzebuje Twój organizm.

Czym się kierować przy wyborze tostera?

Czym się kierować przy wyborze tostera?

Otręby żytnie – smak zdrowia

Otręby żytnie – smak zdrowia

SERnikowe Love!  Przepis na sernik idealny!

SERnikowe Love! Przepis na sernik idealny!

Kawa w biurze – jeśli jest dobra, pomaga pracownikom

Kawa w biurze – jeśli jest dobra, pomaga pracownikom

Wypoczynek na gotowo

Wypoczynek na gotowo

Co przygotować na kolację? Jakie dania wybierać, a jakich unikać?

Co przygotować na kolację? Jakie dania wybierać, a jakich unikać?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii ma za zadanie usprawnić funkcjonowanie lokalu gastronomicznego. Jak działa taki system? Jakie są jego najważniejsze elementy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze? Co zyskuje restauracja dzięki systemowi sprzedaży? Podpowiadamy!

Elementy wchodzące w skład systemu sprzedaży dla gastronomii

Wśród elementów wchodzących w skład systemu sprzedaży dla gastronomii znajdują się przede wszystkim:

  • systemy mobilne przesyłające informacje o zamówieniu ze stanowiska sprzedażowego do kuchni;
  • programy do zdalnego zarządzania lokalem gastronomicznym;
  • programy do zdalnej kontroli magazynu i zarządzania menu;
  • wtyczki i moduły umożliwiające sprzedaż jedzenia online;
  • systemy do zarządzania zespołem i kontroli pracowników.

Decydując się na skorzystanie z oferty Restaumatic, otrzymujemy gwarancję wyboru najlepszego systemu obsługi restauracji – od responsywnej strony www, przez sprawny system zarządzania sprzedażą i zamówieniami, aż po kontrolę pracy kierowców.

Zautomatyzowane narzędzia marketingowe wspomagające sprzedaż

Wśród cyfrowych udogodnień dla restauracji znajdziemy również zautomatyzowane narzędzia marketingowe, które skutecznie wspomagają sprzedaż. Szczególnie przydatne mogą okazać się:

  • programy do budowania bazy Klientów;
  • aplikacje wspierające prowadzenie programów lojalnościowych;
  • narzędzia e-mail marketingu.

System sprzedaży online dla gastronomii – najważniejsze funkcje

Najważniejsze funkcje systemów sprzedaży dla gastronomii to:

  • wybór wariantu obsługi klientów (np. w formie online);
  • zdalne zarządzanie menu i rachunkami;
  • zdalne zarządzanie lokalem (kontrola magazynu i pracowników, zarządzanie menu);
  • współpraca online ze wszystkimi elementami systemu (kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych i kart magnetycznych, terminale płatnicze, wagi).

Wybierz sprawdzony system sprzedaży dla restauracji

Czym więc się kierować przy wyborze takiego systemu? Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na jego funkcjonalność – musimy być pewni, że faktycznie usprawni pracę lokalu na poziomie sprzedaży oraz zamówień.

Taką pewność daje Restaumatic, który zapewnia kompleksowy system sprzedaży i obsługi zamówień online dla gastronomii, w tym: monitorowanie i rozliczenie kierowców, a także integrację z portalami i firmami kurierskimi. Firma udostępnia również aplikację mobilną oraz liczne narzędzia marketingowe (m.in. moduł SMS), które nie tylko wspierają pracę restauracji (dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży), ale także pomagają restauratorom w działaniach promocyjnych.