Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Pikantna sałatka

Pikantna sałatka

Szybka sałatka

Szybka sałatka

Kluseczki z serka homogenizowanego

Kluseczki z serka homogenizowanego

Naleśniki z mięsem

Naleśniki z mięsem

Piersi kurczaka w śmietanie

Piersi kurczaka w śmietanie

8 prostych przepisów na GRECKIE dania i desery

8 prostych przepisów na GRECKIE dania i desery

10 dań typowych dla kuchni GRECKIEJ

10 dań typowych dla kuchni GRECKIEJ

Kawa po irlandzku

Kawa po irlandzku

Babeczki

Babeczki

Napój pełen witamin

Napój pełen witamin

Śmietankowe wafelki

Śmietankowe wafelki

Szarlotka z budyniem

Szarlotka z budyniem

10 pomysłów na ŚNIADANIE do łóżka

10 pomysłów na ŚNIADANIE do łóżka

Trufle herbatnikowe

Trufle herbatnikowe

Tradycyjny pasztet domowy

Tradycyjny pasztet domowy

Kruche ciastka z marmoladą

Kruche ciastka z marmoladą

Ruszyła internetowa kampania jogurtu Bakoma Naturalny Gęsty

Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty będzie promowany w kampanii online. Działania prowadzone w Internecie rozpoczęły się już w sierpniu na fan page’u „Kuchnia Jogurtowa”. Odświeżeniu wizerunku produktu służy kampania „Kochanie, zaskocz mnie”. Jej adresatkami są głównie kobiety, dla których codzienne dokonywanie kulinarnych wyborów jest męczącą koniecznością. Bakoma chce dać im w ręce narzędzia zapewniające moc zdrowych kulinarnych inspiracji dostępnych zawsze pod ręką. „To wyjście naprzeciw potrzebom kobiet, które chcąc urozmaicić kulinarne przyzwyczajenia, szukają nowych możliwości dotyczących przepisów i estetyki potraw. Tradycyjną kuchnię przeciwstawiamy zdrowym i lekkim, a przede wszystkim oryginalnym potrawom stworzonym przez internautki. Codzienne kulinarne zmagania zmieniamy w kreatywną przestrzeń wymiany doświadczeń i kuchennych sztuczek. Wszystko, aby (w myśl kampanii) zaskoczyć najbliższych” – mówi Maria Czarkowska, Head Of Social&PR Goldbach Interactive. Kampania online wspiera trwającą do października emisję telewizyjnych spotów „Bakoma Naturalny Gęsty – idealny do kuchni”. Działania online zaplanowała i przygotowała agencja marketingu digital Goldbach Interactive.