Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Sernik czeski

Sernik czeski

Poduszki z czekoladą

Poduszki z czekoladą

Sałatka z piersi kurczaka i papryki

Sałatka z piersi kurczaka i papryki

Sałatka z chorizo i pomarańczą

Sałatka z chorizo i pomarańczą

Naleśniki zapiekane z nadzieniem

Naleśniki zapiekane z nadzieniem

Roladki z jajek

Roladki z jajek

Kuskus z warzywami i kiełbasą

Kuskus z warzywami i kiełbasą

Kotlety ryżowe w sosie pomidorowym

Kotlety ryżowe w sosie pomidorowym

Sałatka z brokułami z dodatkiem jajka

Sałatka z brokułami z dodatkiem jajka

Placki ziemniaczane z nadzieniem

Placki ziemniaczane z nadzieniem

Orzeszki z ciecierzycy

Orzeszki z ciecierzycy

Gruszka z pieca

Gruszka z pieca

Marchewkowe muffinki

Marchewkowe muffinki

Łosoś z makaronem i warzywami

Łosoś z makaronem i warzywami

Mus twarożkowo- galaretkowy

Mus twarożkowo- galaretkowy

Kurczak z granatem i winogronami

Kurczak z granatem i winogronami

5 zamienników, NIEZDROWYCH przekąsek!

Najczęściej sięgamy po nie w pracy, gdy coś nas zestresuje, wieczorem gdy oglądamy film. Przeważnie wybieramy te niezdrowe. Sprawdź czym zastąpić kaloryczne przekąski! 

 

 

 

ZAMIAST DROŻDŻÓWKI LUB BATONIKA (450 kcal) WYBIERZ GORZKĄ CZEKOLADĘ LUB MIGDAŁY 

Drożdżówki, bułeczki szybko podnoszą poziom cukru, ale nie dostarczają energii na długo. Gorzka czekolada, migdały redukują stres, pomagają się skoncentrować, są zdrowsze, bogate w magnez.

 

 

CZYTAJ DALEJ >>>>>>>>