Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

50% tańsza reklama na Gotujmy.pl

Gotujmy.pl, przy okazji osiągnięcia najlepszych wyników wśród serwisów kulinarnych w Polsce, we wrześniu obniża stawki w cenniku reklam o 50%.

Gotujmy.pl, przy okazji osiągnięcia najlepszych wyników wśród serwisów kulinarnych w Polsce, we wrześniu obniża stawki w cenniku reklam o 50%.
Gotujmy.pl obniża we wrześniu stawki w swoim cenniku reklam o 50% – oferując w ramach dotychczasowych budżetów reklamowych dwa razy więcej odsłon niż do tej pory. Taki krok jest możliwy dzięki lepszym niż zakładane wynikom serwisu w ostatnich miesiącach. Wydawca Gotujmy.pl postanowił to uczcić, mając nadzieję, że na rewelacyjnych wynikach oglądalności zyskają również reklamodawcy.
– Zakładaliśmy, że latem, w czasie wakacji należy spodziewać się zmniejszenia ruchu i zasięgu serwisu. To typowa bolączka trapiąca branżę internetową. Jednak dynamiczny rozwój Gotujmy.pl i nieoczekiwane objęcie pozycji lidera wśród krajowych kulinarnych portali wertykalnych pozwoliły utrzymać wszystkie wskaźniki na nadspodziewanie wysokim poziomie. Stwierdziliśmy, że stawki reklamowe niższe o 50% będą miłym nawiązaniem do naszego sukcesu. Ten krok na pewno docenią reklamodawcy z branży AGD, FMCG, mebli kuchennych, gastronomicznej, kosmetycznej, farmaceutycznej czy też sklepy internetowe. – uśmiecha się jeden z założycieli serwisu.
Gotujmy.pl to doskonały sposób na dotarcie z reklamą do coraz szerszego audytorium – nie tylko kulinarnych pasjonatów. W sierpniu 2009 serwis odwiedzi ponad 1 mln użytkowników. Wydawca serwisu spodziewa się w tym okresie około 4 milionów odsłon miesięcznie.
—————————————————————————————————————————
Istniejący od kwietnia 2008 roku społecznościowy portal Gotujmy.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów kulinarnych w Polsce. Wg danych Google Analytics Serwis odwiedza 1.000.000 unikalnych użytkowników miesięcznie, generując przy tym 4.000.000 odsłon (dane za lipiec-sierpnień 2009). Na Gotujmy.pl wszyscy zainteresowani kuchennymi przygodami mają unikalną okazję spotkać ludzi, którzy podzielają ich pasję do poznawania nowych smaków, rozwiązywania kulinarnych zagadek oraz dzielenia się osobistymi dokonaniami. Użytkownicy portalu mają dostęp do kilkutysięcznej, stale powiększanej bazy przepisów, informacji o nowościach rynkowych, lokalach oraz działu z poradami.