W domu wieczorową porą. Z mężem, z chłopakiem, przyjaciółmi lub we własnym towarzystwie. W dni powszednie, choć częściej w weekend. Badania przeprowadzone przez markę Karmi pokazują, że kobiety – tak samo jak mężczyźni – są piwnymi smakoszami. Różnica polega jedynie na rytuale spożywania tego napoju.
Kobiety smakują inaczej
Wracasz do domu po długim dniu. Otwierasz lodówkę i sięgasz po bezalkoholowe piwo Karmi. Wybierasz swój ulubiony smak – Classic, Żurawina lub Tiramisu – i przenosisz się w świat zniewalających wrażeń. To czas tylko dla Ciebie, upragniona chwila relaksu i moment rozkoszy płynącej z aromatycznego smaku. To pora rozluźnienia i okazja do oddania się błogiej przyjemności. Badania przeprowadzone przez IPSOS dla Carlsberg Polska, właściciela marki Karmi pokazały, że aż 75% pań sięga po piwo najczęściej w domowym zaciszu. Nie pijemy tylko po to, aby ugasić pragnienie – ważna jest towarzysząca temu atmosfera.
Uwielbiamy piwa bezalkoholowe. Są one dla nas atrybutem celebrowania chwili i pomagają w pełni rozkoszować się danym momentem – takiej odpowiedzi udzieliło 26% ankietowanych.
– Dla każdej z nas wieczór, gdy zakończymy domowe obowiązki, jest czasem, który pragniemy poświęcić tylko dla siebie. Wieczorny relaks poprawia nastrój, pomaga odprężyć się i zapomnieć o trudach minionego dnia. Te niezobowiązujące chwile wytchnienia, ukryte pod lekką pianką, podziałają kojąco na nasze ciało i umysł. Nie tylko dla mężczyzn piwo może być zasłużoną nagrodą – mówi Agnieszka Podgórska, Brand Manager marki Karmi.
Na kolejnej stronie dowiedz się o kobiecej wrażliwości na smaki!