Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Sorbet z marakui

Sorbet z marakui

Dżem gruszkowy z wanilią, kardamonem i goździkami

Dżem gruszkowy z wanilią, kardamonem i goździkami

Fettuccine alfredo- makaron w śmietanowym sosie

Fettuccine alfredo- makaron w śmietanowym sosie

Croissant z czekoladą i migdałami

Croissant z czekoladą i migdałami

Czerwone porzeczki- 8 smacznych przepisów na desery i napoje

Czerwone porzeczki- 8 smacznych przepisów na desery i napoje

Krem z orzechów nerkowca- idealny ciast, muffinów, naleśników

Krem z orzechów nerkowca- idealny ciast, muffinów, naleśników

Gofry z mąki gryczanej

Gofry z mąki gryczanej

+10 pomysłów na wykorzystanie BORÓWEK

+10 pomysłów na wykorzystanie BORÓWEK

10 produktów spożywczych o najwyższej zawartości witaminy D

10 produktów spożywczych o najwyższej zawartości witaminy D

Pudding chlebowy – prosty przepis

Pudding chlebowy – prosty przepis

Lodówka świeci pustkami? Wykorzystaj kupony Pyszne.pl i zamów jedzenie ze zniżką!

Lodówka świeci pustkami? Wykorzystaj kupony Pyszne.pl i zamów jedzenie ze zniżką!

+15 pomysłów na wykorzystanie dżemu

+15 pomysłów na wykorzystanie dżemu

Ciasto jabłkowe z przyprawami korzennymi

Ciasto jabłkowe z przyprawami korzennymi

Czerwona kapusta duszona z jabłkami

Czerwona kapusta duszona z jabłkami

Omlet ze szpinakiem, kurkumą i marchewką

Omlet ze szpinakiem, kurkumą i marchewką

Mirabelki- 2 proste przepisy

Mirabelki- 2 proste przepisy

Moda na jabłka, moda na zdrowie!

Moda na jabłka, moda na zdrowie!

Jabłko stało się niedawno symbolem protestu politycznego.  Można by rzecz, że niewinny owoc został wplątany w sprawy wagi państwowej. Brzmi strasznie, a w gruncie rzeczy jest to cudowna sprawa! Cudowna dla naszego zdrowia! Dzisiaj śniadaniowa wersja tej witaminowej bomby.

Jabłka mają w sobie witaminy z grupy B, witaminę C, A, E, K. Zawierają także mikroelementy, takie jak żelazo i cynk oraz makroelementy- fosfor, magnez, wapń, potas, sód. Nie ma więc co bawić się w przeróżne suplementy skoro najlepszy jest w zasięgu naszej ręki. Jeżeli dodatkowo połączymy go z kaszą jaglaną, mamy wtedy prawdziwą energetyczną i zdrowotną bombę.

Kasza jaglana wpływa korzystnie na naszą skórę, paznokcie i włosy. Ma właściwości antywirusowe, a także neutralizuje nadmiar kwasów żołądkowych. Spokojnie mogą ją jeść osoby na diecie bezglutenowej oraz te zagrożone anemią- kasza jaglana zawiera żelazo, kwas foliowy i witaminę E. A do tego jest pyszna! Dzisiaj w śniadaniowej wersji na słodko.

żelazo, kwas foliowy i witaminę E zapobiegające niedokrwistości

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia/Wartosci-odzywcze-kasz-kasza-manna-jeczmienna-gryczana-kuskus-kukurydz_33729.html

żelazo, kwas foliowy i witaminę E zapobiegające niedokrwistości

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia/Wartosci-odzywcze-kasz-kasza-manna-jeczmienna-gryczana-kuskus-kukurydz_33729.html

. kasza jaglana i gryczana zawierają żelazo, kwas foliowy i witaminę E zapobiegające niedokrwistości,

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia/Wartosci-odzywcze-kasz-kasza-manna-jeczmienna-gryczana-kuskus-kukurydz_33729.html

Jaglanka z jabłkiem:

– spore jabłko

– cynamon

– kilka łyżek kaszy jaglanej

– twarożek

– preparowana kasza jaglana

– jagody goji

Kaszę gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Trwa to około 10-15 minut. Wcześniej warto przepłukać ją pod zimną wodą, co pozwoli pozbyć się jej delikatnej goryczki. W międzyczasie prażymy jabłko na małym ogniu, pod przykryciem. Posypujemy cynamonem i czekamy aż uzyska odpowiadającą nam konsystencję. Następnie układamy w odpowiednim naczyniu warstwy w takiej kolejności jaka nam się tylko podoba. Ja zaczęłam od kaszy, następnie położyłam na to twarożek, przyprażone jabłka, posypałam preparowaną kaszą jaglaną oraz kilkoma jagodami goji. Samo zdrowie- moc energii na cały dzień i pyszne wrażenia!