Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Owocowe orzeźwienie w coffeeheaven

Poszukujesz ochłody i orzeźwienia? Znajdziesz to w nowej ofercie coffeeheaven. Czeka tam na Ciebie m.in. peach froothie, tangerine froothie i lemon & peach ice tea. Letnia oferta będzie dostępna do 5 września 2011 r. Przyjdź, spróbuj i odpręż się.

Owocowe orzeźwienie w coffeeheaven!
Coffeeheaven rozpoczyna 2 etap kampanii TASTE OF SUNSHINE

We wtorek 28 czerwca 2011 r. w kawiarniach coffeeheaven wystartowała druga odsłona letniej kampanii taste of sunshine. Na spragnionych gości tym razem czekają orzeźwiające owocowe froothies o brzoskwiniowym i mandarynkowym smaku, mrożona cytrynowo-brzoskwiniowa herbata oraz sernik z truskawkami. Promocja obejmie wszystkie 77 kawiarni coffeeheaven w całym kraju i potrwa do 5 września 2011 r.

Długo wyczekiwane lato nareszcie z nami. Ciepło, słońce, długie dni i przyjemne wieczory – to wszystko pomaga odzyskać potrzebną do życia energię i dobry humor. Jednak gdy słupek rtęci podnosi się ‘niebezpiecznie’ wysoko – szybko poszukujemy ochłody i orzeźwienia. Specjalnie na letnie upały coffeeheaven wprowadza nową ofertę owocowych, lekkich smaków.

‘Podczas gorących letnich dni wszyscy chcemy się czuć świeżo i rześko przez cały dzień. – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. ‘Nic nie cieszy tak jak porcja porządnego ochłodzenia w formie lekkich owocowych napojów. Dla naszych klientów przygotowaliśmy więc propozycję nowych smaków ich ulubionych mrożonych froothies, a także niezwykłego debiutanta – lemon & peach ice tea – mrożoną brzoskwiniową herbatę z lodem i plastrami cytryny. Świetnie ugaszą nawet największe pragnienie. – zapewnia Paweł Wasiljew i dodaje: ‘Mam nadzieję, że fani coffeeheaven znajdą u nas swój letni azyl ‘.

Tego lata w coffeeheaven królują odcienie żółci i pomarańczy – przybrały je nowe, niosące ochłodę froothies i lemon & peach ice tea:

  • peach froothie – to wypełniony kryształkami lodu napój o złociście żółtej barwie i wyrafinowanym smaku dojrzałej, słodkiej brzoskwini. Wspaniały na początek gorącego dnia, idealnie ożywi i wyostrzy nasze zmysły.
  • tangerine froothie – to napój o pięknym, jasnożółtym kolorze soczystych mandarynek otulonych kruszonym lodem. Ten słodki smak zabierze nas do krainy dzieciństwa i przyniesie chwilę cudownego odprężenia. tangerine froothie to doskonały relaks dla naszych zmęczonych długim dniem zmysłów.
  •  

Dobrą alternatywą dla froothies jest nowa mrożona herbata lemon & peach ice tea, którą z przyjemnością można sączyć przez cały gorący dzień.

  • lemon & peach ice tea – mrożony napój, o niezwykłym brzoskwiniowym smaku i aromacie, który kryje się w wypełnionym po brzegi kostkami lodu i plastrami cytryny kubku. W upalny letni dzień stanie się obiektem pożądania wszystkich spragnionych.

Wszystkie nowe mrożone napoje, w zależności od indywidualnych preferencji można zamówić w kubkach w rozmiarze S, M lub L.

W kolejnej odsłonie sezonowej linii taste of sunshine zadebiutuje również ciasto strawberry cheescake – sernik ze świeżymi truskawkami. To lekkie, pyszne, kremowe ciasto na kruchym spodzie, soczyście ozdobione symbolem polskiego lata – świeżymi truskawkami. To nasza propozycja na letni deser, który idealnie pasuje do ulubionego napoju z coffeeheaven.

Wraz z nowo wprowadzonymi produktami w letniej ofercie kawiarni coffeeheaven pozostaną też nadal kolorowe ciastka w formie babeczek – cupcakes oraz przebojowa, ciesząca się dużym powodzeniem Klientów coffeeheaven mrożona vanilla chai frostito. Wszystkie pozycje menu należące do letniej linii pozostaną w ofercie kawiarni coffeeheaven aż do 5 września 2011 r.

Komunikacja dotycząca drugiego etapu kampanii taste of sunshine skoncentruje się na działaniach wewnątrz kawiarni (materiały POS), animacjach w Internecie (na stronie www.coffeeheaven.pl oraz w serwisie społecznościowym Facebook), a także akcjach konkursowych w mediach tradycyjnych.

coffeeheaven – pierwsza kawiarnia coffeeheaven powstała w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. W ciągu 11 lat marka zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 77 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski.

Dla klientów coffeeheaven stała się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Działaniom firmy przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (trzykrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych (pomoc dzieciom z biednych regionów Polski w ramach Fundacji na rzecz Odpowiedzialności Społecznej (FCSR – Foundation for Corporate Social Responsibility). Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania coffeeheaven od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej.

Costa Limited – druga pod względem wielkości międzynarodowa marka kawiarni. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w Londynie. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC. Jest liderem na rynku brytyjskim. Działa w 25 krajach i posiada w sumie 1871 kawiarni, z czego 1217 znajduje się w Wielkiej Brytanii, a 654 na rynkach zagranicznych. W ubiegłym roku firma otworzyła 271 kawiarni. Costa dysponuje również własną palarnią kawy, w której produkowana jest unikalna mieszanka Mocha Italia. W ostatnich miesiącach firma osiągnęła doskonałe wyniki finansowe, odnotowując wzrost sprzedaży o 21 proc. i zysku operacyjnego przed opodatkowaniem o 73 proc.

Whitbread PLC – to największa brytyjska firma działająca w branży hotelarsko-restauracyjnej. Obsługuje najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. Do marek Whitbread należą: Premier Inn, Beefeater, Table Table, Brewers Fayre, Taybarns, Costa Coffee i coffeeheaven. Spółka koncentruje się głównie na rozwoju hoteli klasy budżetowej i kawiarni na terenie Wielkiej Brytanii oraz wybranych rynkach zagranicznych.
Miesięcznie obsługuje 10 mln klientów. Zatrudnia ponad 40 tys. pracowników na całym świecie, zapewniając im udział w programach szkoleń i doskonalenia zawodowego na najwyższym poziomie.