Marka ORICO z myślą o tych, którzy nie chcą lub nie mogą pić mleka – dla nich wprowadziła na rynek napoje sojowe w trzech smakach: naturalnym, waniliowym i czekoladowym. Możecie wierzyć, lub nie, ale są naprawdę pyszne. A jakie zdrowe! Każda z nas doświadczyła zapewne „presji na mleko” czyli zachęcania, namawiania i kuszenia nim już od najmłodszych lat. Mleko jest zdrowe, smaczne, „pij mleko – będziesz wielka!” – mówiła znana kampania społeczna. A przecież soja jest równie zdrowa. Jej zalety znane są nie od dziś.
Rynek produktów sojowych jest coraz obszerniejszy – dzięki urozmaiconej ofercie producentów możemy wybierać spośród kotletów, flaków, pieczywa chrupkiego, past kanapkowych czy serków tofu. Produkty sojowe stały się bardzo „trendy”, gdyż są nie tylko zdrowe, lecz także, dzięki pomysłowości producentów, smaczne i oryginalne. Można z nich przygotowywać różne wariacje dań mięsnych, zmieniając jedynie dodatki smakowe. Co ważne – potrawy z soi są lekkostrawne i bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu. To cenna zaleta, zwłaszcza dla kobiet pochłoniętych pracą zawodową i nie lubiących marnować czasu na pracochłonne dania.
Znana na rynku marka zdrowej żywności – ORICO – zaoferowała nam hit: napoje sojowe w trzech smakach: naturalnym, waniliowym i czekoladowym. Co się z nimi robi? Można je pić bez niczego, można dodać kulkę lodów, bitą śmietanę, posypać tartą czekoladą czy wreszcie pozwolić sobie na chwilę rozpusty i przygotować super koktajl, miksując z różnymi owocami, miodem, czy syropem o ulubionym smaku. Przy pomocy napojów można tworzyć wykwintne desery, jak na przykład gruszki w sosie waniliowym. Ale to nie koniec – napój sojowy Orico o smaku naturalnym może być zamiast mleka dodatkiem do ciasta naleśnikowego czy na racuchów. Kreatywne panie (i panowie) mają tu ogromne pole do popisu.
Soja stała się ostatnio bardzo modna. Producenci oferują nam całą gamę produktów lub gotowych dań z soi. Soja jest „cool”, ponieważ stanowi bogate źródło witamin, zwłaszcza z grupy B, oraz składników mineralnych, dobrze wpływających na nasz kościec i zęby. I najważniejsze – soja zawiera fitoestrogeny, pomagające w walce z przemijającym czasem i łagodzące skutki menopauzy. Dzięki soi panie mogą przez długie lata czuć się piękne, młode i żyć w dobrym zdrowiu. Spora zawartość zdrowych, nienasyconych kwasów tłuszczowych i lecytyny korzystnie wpływa na skórę i na… mózg.
Jak widać, warto się pochylić nad soją i wprowadzić ją do codziennego jadłospisu. Zwykłe schabowe zastąpmy od czasu do czasu kotletami sojowymi, a na deser wypijmy koktajl przygotowany z waniliowym albo czekoladowym napojem sojowym.
Filozofia marki Orico przekonuje, że zdrowy styl odżywiania i życia nie musi być nudny. Nie trzeba dokonywać wielkich rewolucji w codziennym jadłospisie – wystarczą małe zmiany, polegające na wprowadzeniu innowacyjnych produktów, by urozmaicić domowe dania i tym samym zadbać o zdrowie swoje i swoich bliskich. Potwierdzeniem tej teorii są właśnie wyroby Orico – smaczne, łatwo przyswajalne, pomagają zachować dobrą sylwetkę i poprawiają samopoczucie. Artykuły sygnowane logo Orico są innowacyjne i doskonałe dla osób, które dbają o linię i kładą duży nacisk na produkty „lekkie” i ciekawe. Asortyment Orico zadowoli również, klientów którzy cenią wysoką jakość kupowanych artykułów i chętnie szukają nowych smaków i inspiracji w kuchni. Nic więc dziwnego, że nazwa marki pochodzi od greckiego słowa origo oznaczającego źródło, bo przecież Orico to źródło zdrowia, dobrego samopoczucia i inspiracji do prowadzenia zdrowego trybu życia.
Z myślą o klientkach Orico stworzony został portal www.mojeorico.pl. Jest to świat kobiet w wirtualnej pigułce. Na stronie internautki mogą znaleźć porady na temat tego jak być atrakcyjną, dbać o siebie i rodzinę, dobrze się odżywiać, walczyć z nadwagą. Na portalu nie zabrakło również ciekawych i inspirujących przepisów na potrawy proste i łatwe, a także bardziej urozmaiconych recept na smaczne i zdrowe posiłki z wykorzystaniem produktów Orico.