Laur Konsumenta to projekt mający na celu wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług na polskim rynku. Badania sondażowe mające na celu wytypowanie zwycięzców w poszczególnych kategoriach rozpoczęły się już 1 lutego. W kategorii Odkrycie Roku 2010 uhonorowano kruche ciasteczka "Zoo zdobione" firmy Artur. Jest to już drugie wyróżnienie dla tej firmy w tym roku, wcześniej została doceniona w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2010.
Artur – znana marka wyrobów cukierniczych, po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę. Całkiem niedawno pisaliśmy o wyróżnieniach, jakie otrzymała w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2010. Tym razem produkt – kruche ciasteczka ZOO ZDOBIONE został uhonorowany LAUREM KONSUMENTA w kategorii ODKRYCIE ROKU 2010.
Warto dodać, że Laur Konsumenta to znany, prowadzony cyklicznie od pięciu lat sondaż popularności produktów, usług i marek wśród polskich konsumentów. To równocześnie największy i najbardziej rozpoznawalny program konsumencki w Polsce. Laur Konsumenta jest bardzo istotnym i ważnym wyróżnieniem dla każdej firmy i produktu ze względu na fakt, iż przyznawany jest przez samych konsumentów a nie organizatorów plebiscytu.
– Jesteśmy dumni z tego, że ciasteczka Zoo zdobione zostały uznane za ODKRYCIE ROKU 2010 w 6 edycji programu Laur Konsumenta. To wyjątkowe wyróżnienie, za które bardzo dziękujemy naszym klientom. Cieszymy się, że docenili naszą markę i zdecydowali się uhonorować tym znakiem nasz produkt. To właśnie z myślą o naszych klientach dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów utrzymywała się na najwyższym poziomie. Wnikliwie kontrolujemy składniki, z których produkowane są nasze słodkości a także stale doskonalimy procesy produkcyjne. Jeszcze raz dziękujemy za wyróżnienie a przede wszystkim za zaufanie jakim obdarzyli nas konsumenci – mówi Iwona Kołodziejczyk – główny specjalista ds. marketingu w firmie Lider Artur.
www.liderartur.pl