Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Good Food z Perłą Rynku FMCG 2011!

Próbowałaś już wafli ryżowych z dynią? Jeżeli nie to musisz to koniecznie zrobić. Zostały one nagrodzone Perłą Rynku FMCG w kategorii Pieczywo Chrupkie. Są one produkowane przez markę Good Food, tak samo jak zwycięzca w kategorii Żywność Ekologiczna – wafelki ryżowe Milutkie.

Wafle Ryżowe z Dynią zdobyły tegoroczną Perłę Rynku FMCG w kategorii Pieczywo Chrupkie. W prestiżowym konkursie organizowanym przez magazyn ‘Wiadomości Handlowe’ wyróżniono jeszcze jeden produkt firmy Good Food – Wafelki Ryżowe Milutkie, które znalazły się na podium w kategorii Żywność Ekologiczna.

Uroczysta gala ‘Pereł’ odbyła się 16 czerwca w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie. Przybyli na nią przedstawiciele handlu, przemysłu oraz reprezentanci nagrodzonych firm i koncernów. Po raz piąty wręczono statuetki i wyróżnienia w 60 kategoriach, do których w sumie zgłoszono 330 produktów. ‘Perły Rynku FMCG’ przyznawane są przez detalistów, kierowników sklepów i czytelników ‘Wiadomości Handlowych’ z całej Polski, na podstawie bezstronnego głosowania. Jest to największy i zarazem najbardziej obiektywny plebiscyt rynku FMCG w Polsce. W tym roku laureatów wyłoniono spośród 981 nadesłanych głosów, które tradycyjnie podliczył niezależny instytut badawczy GFK Polonia.

– Produkty wyróżnione ‘Perłą’ są kojarzone z prestiżem i jakością, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że w tym roku zdobyliśmy aż dwie nagrody – mówi Jarosław Lis, marketing manager z Good Food S.A.

Zwycięskie Wafle Ryżowe z Dynią to nowa propozycja wśród produktów Good Food z linii ‘grube’. Są bezglutenowe, bogate w błonnik i wolne od konserwantów. Powstają z pełnego ziarna brązowego ryżu z dodatkiem pestek dyni, które podkreślają ich oryginalny smak. Wyróżnione w kategorii Żywność Ekologiczna wafelki ‘Milutkie’ powstały z myślą o najmłodszych. Jest to pierwszy taki produkt na rynku, który spożywać mogą dzieci już od siódmego miesiąca życia. Wafelki dostępne są w trzech smakach – naturalnym, z dodatkiem musli oraz w czekoladzie deserowej i stanowią smakowitą alternatywę dla tradycyjnych łakoci dedykowanych dzieciom.

‘Perły Rynku FMCG’ to nie pierwsze wyróżnienie przyznane produktom Good Food. Wafle ryżowe nagrodzone zostały tytułem ‘Laur Konsumenta 2010’, natomiast ‘Milutkie’ zdobyły ‘Srebrny Laur Konsumenta 2010’ w kategorii Odkrycie Roku 2010.