Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Czy catering dietetyczny to najlepsze rozwiązanie?

Czy catering dietetyczny to najlepsze rozwiązanie?

Smakowita owsianka z kozim serem

Smakowita owsianka z kozim serem

Czy lepsze są garnki emaliowane, czy zwykłe?

Czy lepsze są garnki emaliowane, czy zwykłe?

Dieta pudełkowa – czy zapewnia różnorodne posiłki?

Dieta pudełkowa – czy zapewnia różnorodne posiłki?

Przystawki i przekąski – pomysł na urozmaicenie menu

Przystawki i przekąski – pomysł na urozmaicenie menu

Pikantna sałatka

Pikantna sałatka

Szybka sałatka

Szybka sałatka

Kluseczki z serka homogenizowanego

Kluseczki z serka homogenizowanego

Naleśniki z mięsem

Naleśniki z mięsem

Piersi kurczaka w śmietanie

Piersi kurczaka w śmietanie

8 prostych przepisów na GRECKIE dania i desery

8 prostych przepisów na GRECKIE dania i desery

10 dań typowych dla kuchni GRECKIEJ

10 dań typowych dla kuchni GRECKIEJ

Kawa po irlandzku

Kawa po irlandzku

Babeczki

Babeczki

Napój pełen witamin

Napój pełen witamin

Śmietankowe wafelki

Śmietankowe wafelki

Jak gotować brązowy ryż?

Ryż to obok ziemniaków i makaronu najpopularniejszy dodatek do dań oraz zup. Istnieje mnóstwo odmian ryżu. Dzisiaj zajmiemy się brązową odmianą, która zawiera około 20% więcej białka od białego ryżu. Ma również niższy indeks glikemiczny i jest bogatym źródłem błonnika i składników mineralnych. Zobacz, jak długo gotować brązowy ryż. 

 

 

  • 100 gram ryżu umieść na sitku i przelej zimną wodą.
  • Zagotuj wodę ok 800 ml. i dodaj ryż.
  • Gotuj na małym ogniu przez 30 minut.
  • Po tym czasie odcedź przez sitko i pozostaw ryż w naczyniu z przykrywką przez około 10 minut.