Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Deser ryżowy z gruszką

Deser ryżowy z gruszką

Ciasto na niby

Ciasto na niby

Koktajl pietruszkowo- pomarańczowy

Koktajl pietruszkowo- pomarańczowy

Leczo z frankfurterką

Leczo z frankfurterką

Rosyjska zupa buraczana

Rosyjska zupa buraczana

Kokosowa chmurka

Kokosowa chmurka

8 pomysłów na serwowanie hiszpańskich CHURROS

8 pomysłów na serwowanie hiszpańskich CHURROS

Roladki chrzanowe z szynką

Roladki chrzanowe z szynką

Dietetyczne pączki z mąki pełnoziarnistej

Dietetyczne pączki z mąki pełnoziarnistej

10 inspiracji na dekorowanie amerykańskich pączków

10 inspiracji na dekorowanie amerykańskich pączków

Roladki schabowe

Roladki schabowe

Sałatka witaminowa

Sałatka witaminowa

Placki po cygańsku

Placki po cygańsku

Pierś kurczaka z limonką

Pierś kurczaka z limonką

Szpinakowe roladki

Szpinakowe roladki

Camembert panierowany

Camembert panierowany

Jak PRZESTAĆ podjadać między posiłkami? 5 szybkich sposobów!

Niby jesteśmy najedzeni, niby niczego nam nie potrzeba, ale nerwowy wzrok rozgląda się po kuchni za batonikiem, jabłkiem, kanapeczką…Znasz to? Przez podjadanie poległa już niejedna dieta. Jak się tego oduczyć? 5 prostych rad! 

 

 

RÓB NOTATKI! 

Notuj wszystko, co zjadasz w ciągu dnia. Dokładnie zapisuj godziny, sytuacje, momenty w których sięgasz po przekąskę. Czy ktoś cię poczęstował i nie umiałaś odmówić? Czy sama zajrzałaś do lodówki? A może robisz to tak automatycznie, że nawet nie wiesz kiedy i po co? Określenie okoliczności pomoże ci zwalczyć niechciane przyzwyczajenie. Musisz być systematyczna w spisywaniu!

 

KOLEJNA RADA >>>>>>>>>