Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Sałatka z makaronu ryżowego

Sałatka z makaronu ryżowego

Kotlety z kalafiora

Kotlety z kalafiora

Chrupiące placki ziemniaczane

Chrupiące placki ziemniaczane

Sałatka z orzechami

Sałatka z orzechami

Bułeczki z czekoladą

Bułeczki z czekoladą

Pierś kurczaka w płatkach kukurydzianych

Pierś kurczaka w płatkach kukurydzianych

Sałatka z fasolki szparagowej

Sałatka z fasolki szparagowej

Placki po węgiersku

Placki po węgiersku

Naleśniki amerykańskie

Naleśniki amerykańskie

Pierożki z mąki gryczanej z serem

Pierożki z mąki gryczanej z serem

Sałatka pełna witamin

Sałatka pełna witamin

Zapiekane sznycle z żurawiną

Zapiekane sznycle z żurawiną

Bułeczki domowe

Bułeczki domowe

Słodki placek z jabłkami i żurawiną

Słodki placek z jabłkami i żurawiną

Naleśniki piwne z parówkami

Naleśniki piwne z parówkami

Naleśniki gryczane

Naleśniki gryczane

Jak PRZESTAĆ podjadać między posiłkami? 5 szybkich sposobów!

Niby jesteśmy najedzeni, niby niczego nam nie potrzeba, ale nerwowy wzrok rozgląda się po kuchni za batonikiem, jabłkiem, kanapeczką…Znasz to? Przez podjadanie poległa już niejedna dieta. Jak się tego oduczyć? 5 prostych rad! 

 

 

RÓB NOTATKI! 

Notuj wszystko, co zjadasz w ciągu dnia. Dokładnie zapisuj godziny, sytuacje, momenty w których sięgasz po przekąskę. Czy ktoś cię poczęstował i nie umiałaś odmówić? Czy sama zajrzałaś do lodówki? A może robisz to tak automatycznie, że nawet nie wiesz kiedy i po co? Określenie okoliczności pomoże ci zwalczyć niechciane przyzwyczajenie. Musisz być systematyczna w spisywaniu!

 

KOLEJNA RADA >>>>>>>>>