Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Ptysie ziemniaczane

Ptysie ziemniaczane

Kotleciki z pieczarkami

Kotleciki z pieczarkami

Łazanki z kiełbasą

Łazanki z kiełbasą

Pierś z kurczaka w sosie wiśniowym

Pierś z kurczaka w sosie wiśniowym

Sałatka z gyrosem

Sałatka z gyrosem

Sałatka z mango

Sałatka z mango

Sałatka z rukolą

Sałatka z rukolą

Kokosanka

Kokosanka

Torcik waniliowy

Torcik waniliowy

Biszkopt z surowymi owocami

Biszkopt z surowymi owocami

Babeczki z budyniem

Babeczki z budyniem

Lodowiec

Lodowiec

Energetyczny koktajl marchwiowy

Energetyczny koktajl marchwiowy

Sałatka z makaronu ryżowego

Sałatka z makaronu ryżowego

Kotlety z kalafiora

Kotlety z kalafiora

Chrupiące placki ziemniaczane

Chrupiące placki ziemniaczane

Jak PRZESTAĆ podjadać między posiłkami? 5 szybkich sposobów!

Niby jesteśmy najedzeni, niby niczego nam nie potrzeba, ale nerwowy wzrok rozgląda się po kuchni za batonikiem, jabłkiem, kanapeczką…Znasz to? Przez podjadanie poległa już niejedna dieta. Jak się tego oduczyć? 5 prostych rad! 

 

 

WYRZUĆ WSZYSTKO CO NIEZDROWE!

Pozbądź się z domu wszystkich niezdrowych przekąsek i słodyczy. Rozdaj paluszki, chipsy, ciasteczka, słodycze, drobne cukierki, batoniki. Zamiast tego zaopatrz się w zdrowe zamienniki: rodzynki, słonecznik, pestki dyni, migdały. Możesz też jedzenie zastąpić wodą. W momencie gdy dopadnie cię ochota na przekąskę wybieraj to co zdrowe, albo wypij szklankę wody z miętą.

 

KOLEJNA RADA >>>>>>>>>