Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Najlepsi z NESCAFÉ – już od 75 lat

Marka NESCAFÉ, doceniając kunszt artystów, chętnie angażuje ich do swoich projektów. W 2011 roku nawiązała współpracę ze znaną projektantką, Agathą Ruiz de la Prada. Owocem wspólnej pracy
był niezwykle oryginalny ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo de la Prada. W tym roku,
z okazji 75. urodzin marki NESCAFÉ, wprowadzony został na rynek kolejny unikatowy model ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto, zaprojektowany przez hiszpańską designerkę, Coral Hernandez Finol, związaną z firmą Custo Barcelona. Urządzenie kusi niebanalnym wzornictwem i niezwykłą kolorystyką. Odważne róże, fiolety i zielenie oraz wyjątkowo opływowa bryła z pewnością spotkają się z uznaniem miłośników nowoczesnego designu oraz osób podążającym za najnowszymi trendami.
Ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto stanowi jednak nie tylko piękny element wyposażenia,
ale gwarantuje przede wszystkim możliwość przygotowania aż 22 smaków kawy i innych napojów,
np. herbaty. Najnowszą kapsułką w ofercie marki NESCAFÉ jest ESPRESSO BARISTA – intensywny smak i bogaty aromat oraz gładka, aksamitna pianka na powierzchni kawy zadowolą wszystkich kawowych koneserów. Dzięki najnowszemu ekspresowi oraz hermetycznie zamkniętym kapsułkom
od marki NESCAFÉ każdy dzień będzie smakował wyjątkowo.

Do produkcji kaw NESCAFÉ Dolce Gusto wybierane są wyłącznie najlepsze ziarna dojrzewające
na plantacjach położonych od 1000 do 2000 metrów nad poziomem morza, zrywane ręcznie,
aby zagwarantować najwyższą jakość. Wysokie ciśnienie – 15 barów – sprawia, że ekspres do kawy NESCAFÉ Dolce Gusto serwuje kawę tak wyśmienitą jak z kawiarni.

Smak niezapomnianych chwil z NESCAFÉ – już od 75 lat

Kawa NESCAFÉ uwielbiana jest nie tylko przez artystów. Każdego dnia marka towarzyszy milionom ludzi na całym świecie, będąc świadkiem zarówno przełomowych wydarzeń, jak i małych sukcesów każdego z nas. Jest codziennym bohaterem umilającym zwykłe chwile, tak aby każdy moment miał szansę stać się wyjątkowym. Marka NESCAFÉ jest z nami już od 75 lat – 1 kwietnia 1938 roku fabrykę w Szwajcarii opuściły pierwsze puszki kawy rozpuszczalnej. Od tej pory, mimo skończonych 75 lat, NESCAFÉ wciąż ma mnóstwo pomysłów oraz energię, aby dalej się rozwijać. To dzięki temu najlepsze dzieje się z NESCAFÉ.

Sugerowana cena detaliczna:
– ekspresu Krups NESCAFÉ Dolce Gusto ok. 399 zł.
– kapsuł NESCAFÉ Dolce Gusto ESPRESSO BARISTA za 16 sztuk to ok. 21,99 zł.
Zastrzegamy, że firma Nestlé Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji
o cenach ww. produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.