Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Zdrowa soja w trzech odsłonach, czyli napoje sojowe ORICO!

Marka ORICO z myślą o tych, którzy nie chcą lub nie mogą pić mleka – dla nich wprowadziła na rynek napoje sojowe w trzech smakach: naturalnym, waniliowym i czekoladowym. Możecie wierzyć, lub nie, ale są naprawdę pyszne. A jakie zdrowe! Każda z nas doświadczyła zapewne „presji na mleko” czyli zachęcania, namawiania i kuszenia nim już od najmłodszych lat. Mleko jest zdrowe, smaczne, „pij mleko – będziesz wielka!” – mówiła znana kampania społeczna. A przecież soja jest równie zdrowa. Jej zalety znane są nie od dziś.

Rynek produktów sojowych jest coraz obszerniejszy – dzięki urozmaiconej ofercie producentów możemy wybierać spośród kotletów, flaków, pieczywa chrupkiego, past kanapkowych czy serków tofu. Produkty sojowe stały się bardzo „trendy”, gdyż są nie tylko zdrowe, lecz także, dzięki pomysłowości producentów, smaczne i oryginalne. Można z nich przygotowywać różne wariacje dań mięsnych, zmieniając jedynie dodatki smakowe. Co ważne – potrawy z soi są lekkostrawne i bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu. To cenna zaleta, zwłaszcza dla kobiet pochłoniętych pracą zawodową i nie lubiących marnować czasu na pracochłonne dania.

Znana na rynku marka zdrowej żywności – ORICO –  zaoferowała nam hit: napoje sojowe w trzech smakach: naturalnym, waniliowym i czekoladowym. Co się z nimi robi? Można je pić bez niczego, można dodać kulkę lodów, bitą śmietanę, posypać tartą czekoladą czy wreszcie pozwolić sobie na chwilę  rozpusty i przygotować super koktajl, miksując z różnymi owocami, miodem, czy syropem o ulubionym smaku. Przy pomocy napojów można tworzyć wykwintne desery, jak na przykład gruszki w sosie waniliowym. Ale to nie koniec –  napój sojowy Orico o smaku naturalnym może być zamiast mleka dodatkiem do ciasta naleśnikowego czy na racuchów. Kreatywne panie (i panowie) mają tu ogromne pole do popisu.

Soja stała się ostatnio bardzo modna. Producenci oferują nam całą gamę produktów lub gotowych dań z soi. Soja jest „cool”, ponieważ stanowi bogate źródło witamin, zwłaszcza z grupy B, oraz składników mineralnych, dobrze wpływających na nasz kościec i zęby. I najważniejsze – soja zawiera fitoestrogeny, pomagające w walce z przemijającym czasem i łagodzące skutki menopauzy. Dzięki soi panie mogą przez długie lata czuć się piękne, młode i żyć w dobrym zdrowiu. Spora zawartość zdrowych, nienasyconych kwasów tłuszczowych i lecytyny korzystnie wpływa na skórę i na… mózg.

Jak widać, warto się pochylić nad soją i wprowadzić ją do codziennego jadłospisu. Zwykłe schabowe zastąpmy od czasu do czasu kotletami sojowymi, a na deser wypijmy koktajl przygotowany z waniliowym albo czekoladowym napojem sojowym.

Filozofia marki Orico przekonuje, że zdrowy styl odżywiania i życia nie musi być nudny. Nie trzeba dokonywać wielkich rewolucji w codziennym jadłospisie – wystarczą małe zmiany, polegające na wprowadzeniu innowacyjnych produktów, by urozmaicić domowe dania i tym samym zadbać o zdrowie swoje i swoich bliskich. Potwierdzeniem tej teorii są właśnie wyroby Orico – smaczne, łatwo przyswajalne, pomagają zachować dobrą sylwetkę i poprawiają samopoczucie. Artykuły sygnowane logo Orico są innowacyjne i doskonałe dla osób, które dbają o linię i kładą duży nacisk na produkty „lekkie” i ciekawe. Asortyment Orico zadowoli również, klientów którzy cenią wysoką jakość kupowanych artykułów i chętnie szukają nowych smaków i inspiracji w kuchni. Nic więc dziwnego, że nazwa marki pochodzi od greckiego słowa origo oznaczającego źródło, bo  przecież Orico to źródło zdrowia, dobrego samopoczucia i inspiracji do prowadzenia zdrowego trybu życia.

Z myślą o klientkach Orico stworzony został portal www.mojeorico.pl. Jest to świat kobiet w wirtualnej pigułce. Na stronie internautki mogą znaleźć porady na temat tego jak być atrakcyjną, dbać o siebie i rodzinę, dobrze się odżywiać, walczyć z nadwagą. Na portalu nie zabrakło również ciekawych i inspirujących przepisów na potrawy proste i łatwe, a także bardziej urozmaiconych recept na smaczne i zdrowe posiłki z wykorzystaniem produktów Orico.