Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Kolorowe szaszłyki

Kolorowe szaszłyki

Wykwintna sałatka

Wykwintna sałatka

Tatar z wołowiny

Tatar z wołowiny

Ryba po japońsku

Ryba po japońsku

Pierś kurczaka z serem

Pierś kurczaka z serem

Pierś z kurczaka a’la placki ziemniaczane

Pierś z kurczaka a’la placki ziemniaczane

Zapiekanka z kurczakiem i imbirem

Zapiekanka z kurczakiem i imbirem

Pasta szpinakowa

Pasta szpinakowa

Makaron z kurczakiem i szpinakiem w sosie serowym

Makaron z kurczakiem i szpinakiem w sosie serowym

Placuszki z ciasta francuskiego z serem pleśniowym

Placuszki z ciasta francuskiego z serem pleśniowym

Biała kiełbasa obsmażana w miodzie

Biała kiełbasa obsmażana w miodzie

Sałatka z serem pleśniowym i zielonym groszkiem

Sałatka z serem pleśniowym i zielonym groszkiem

Kremowy omlet z łososiem

Kremowy omlet z łososiem

Filety z kurczaka i sera żółtego

Filety z kurczaka i sera żółtego

Ciasteczka musli

Ciasteczka musli

Banany w cieście kokosowym

Banany w cieście kokosowym

Zielone leczo

Przepis na zielone leczo- same warzywa- samo zdrowie

składniki:

  • kapusta
  • papryka zielona i biała
  • 1 por
  • 1 cebula
  • pietruszka (natka i korzeń)
  • 10 listków bazylii
  • pieprz
  • 3 łyżki koncentratu pomidorowego

przyrządzanie:

  • Kapustę pokrój w drobne kawałki. Paprykę i cebulę pokrój w kostkę. Por pokrój w talarki, natkę pietruszki i seler drobno posiekaj.
  • Korzeń selera i pietruszki pokrój w drobną kostkę. Wszystkie warzywa wrzuć do dużego garnka. Zalej 2 szklankami wody.
  • Dodaj przyprawy i bazylię. Gotuj na małym ogniu do miękkości warzyw. Na końcu dodaj koncentrat pomidorowy.