Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Sałatka z łososiem i nektarynką

Sałatka z łososiem i nektarynką

Sałatka z ziemniakami i łososiem

Sałatka z ziemniakami i łososiem

8 pomysłów na wykorzystanie CEBULI

8 pomysłów na wykorzystanie CEBULI

Spaghetti z cukinią i papryką

Spaghetti z cukinią i papryką

Słoneczna sałatka

Słoneczna sałatka

Bakłażany zapiekane z mozarellą

Bakłażany zapiekane z mozarellą

Piersi z kurczaka faszerowane

Piersi z kurczaka faszerowane

Bitki z jabłkiem

Bitki z jabłkiem

Domowe jagodzianki

Domowe jagodzianki

Naleśniki z kapustą i pieczarkami

Naleśniki z kapustą i pieczarkami

NALEŚNIKI- 8 najlepszych przepisów

NALEŚNIKI- 8 najlepszych przepisów

Torcik z naleśników

Torcik z naleśników

Ziemniaki zapiekane z bobem

Ziemniaki zapiekane z bobem

Sałatka z pora i selera

Sałatka z pora i selera

Zupa brokułowo- porowa z serem

Zupa brokułowo- porowa z serem

Duszony jarmuż- idealny dodatek do obiadu

Duszony jarmuż z przyprawami i czosnkiem to świetny zamiennik standardowej surówki. Równie zdrowy, pyszny i niecodzienny. Warto się czasem skusić!     

składniki:

  • 1 opakowane jarmużu świeżego (około 400 g paczka)
  • 3 ząbki czosnku
  • sok z połówki cytryny
  • do smaku: pieprz, sól
  • szczypta gałki muszkatołowej
  • szczypta kardamonu
  • śmietana 18% 2 łyżki
  • oliwa

przyrządzanie:

  • Jarmuż bardzo dokładnie umyć. Porwać na mniejsze kawałki, najlepiej w rękach.
  • Gotować przez 3 minuty, we wrzącej wodzie. Odcedzić. Odstawić na moment.
  • Na patelni rozgrzej oliwę, dodaj przeciśnięty przez praskę czosnek i wrzuć odcedzony jarmuż.
  • Przypraw solą, pieprzem, sokiem z połowy cytryny, dosyp szczyptę gałki, kardamon.
  • Duś 5 minutek, na koniec dodaj śmietanę i wymieszaj.
  • Podawaj do wszelkiego rodzaju dań głównych.