Od połowy września na wszystkich miłośników aromatycznej kawy i słodkich deserów czeka miła niespodzianka. Restauracje KFC postanowiły zaczarować wszystkich aromatem kawy Tchibo i smakiem niezwykłych ciastek – Chocolate Volcano, Apple Volcano i Cheesamisu.
„Dotychczas w restauracjach KFC nie było deserów, a dla wielu osób słodkie zwieńczenie posiłku jest przyjemnością, którą lubią sobie sprawiać. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę o ciastka, a także zwiększyć wybór kaw” – mówi Marta Skrzypczak, Marketing Specialist KFC. „Serwowane w KFC mocne Espresso, klasyczne Americano, Cappuccino, czy wykwintne Caffe Latte oraz smakowe Latte Gusto przygotowywane są na bazie najwyższej jakości mieszanki południowo-amerykańskiej Arabiki i indyjskiej Robusty sygnowanej marką Tchibo” – dodaje.
Słodko-gorzkim zwieńczeniem posiłku w restauracjach KFC są nie tylko różne rodzaje kawy: czarnej, białej i smakowej, ale również trzy wyśmienite ciastka dla prawdziwych smakoszy. Delikatne, biszkoptowe Chocolate Volcano kryje w sobie gorącą, belgijską czekoladę, zaś w Apple Volcano znajduje się słodki mus wyprażony z najlepszych polskich jabłek. Oba podawane są na ciepło dla wzmocnienia walorów smakowych. Uzupełnieniem deserowej uczty jest delikatne Cheesamisu z kruchymi ciasteczkami waniliowymi, kremem cytrynowym oblanym polewą jagodową.
Szczegóły oferty na www.kfc.pl i www.slodkiezakonczenie.pl
KFC – to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 14 000 restauracji sieci w 80 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 100 restauracji KFC. Więcej informacji na stronie: http://www.kfc.pl/