Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Sosy pomidorowe Podravka wyróżnione w prestiżowym konkursie Perły Rynku FMCG 2009

Firma Podravka stawia wyłącznie na naturalne, świeże i zdrowe produkty. Z myślą o zadowoleniu Klientów powstała nowa kategoria produktów na bazie pomidorów, w skład której wchodzą najwyższej jakości, pełnowartościowe przeciery, pomidory krojone, pomidory całe bez skórki oraz sosy pomidorowe z ziołami. Dodatkowo,w ofercie produktów naturalnych firma posiada miody i pasty warzywne.

Sosy pomidorowe Podravka zostały uznane przez ponad 1000 niezależnych detalistów z całej Polski za jedne z najbardziej udanych produktów wprowadzonych na rynek w poprzednim roku.

Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka otrzymały wyróżnienie w kategorii „sosy mokre, majonezy”. O przyznaniu nagrody zadecydowało ponad 1000 detalistów z całej Polski, którzy oddawali swoje głosy na najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe w 33 kategoriach spożywczych i chemicznych.

„Wyróżnienie w konkursie „Perły Rynku 2009” ma dla nas szczególnie znaczenie, przede wszystkim ze względu na fakt, że zostało przyznane naszym nowym produktom przez detalistów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego dostarczamy im wyłącznie najwyższej jakości, naturalne produkty. Takie są właśnie nagrodzone w konkursie „Perły Rynku FMCG 2009” Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka, które dzięki kompozycji dojrzałych, soczystych pomidorów i świeżych ziół zachwycają wspaniałym prawdziwie pomidorowym smakiem, zawartość świeżych pomidorów w naszych sosach to aż 93-96%. Cieszymy się, że doskonała jakość i przystępna cena sosów pomidorowych Podravka zostały docenione przez Klientów”.

Tegoroczne „Perły Rynku FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Celem konkursu było wyłonienie przez detalistów z całej Polski najlepszych nowości rynkowych. W konkursie wzięło udział ponad 1000 ankietowanych, których opinie zostały szczegółowo opracowane przez profesjonalistów analiz rynkowych z instytutu badawczego GfK Custom Research. Na podstawie ich ekspertyz wybrano produkty uznane przez respondentów za najbardziej innowacyjne i perspektywiczne w branży FMCG. „Perły Rynku FMCG 2009”, ze względu na niezależny charakter oddawanych głosów, uznawane są za jeden z najważniejszych konkursów w branży. Podravka, oprócz wyróżnienia, otrzymała również roczną licencję do posługiwania się znakiem „Produkt wyróżniony w konkursie Perły FMCG 2009 r.”

Włoski sos pomidorowy oraz Toskański sos pomidorowy z dodatkami od firmy Podravka oferowane są w 500g kartonikach Tetra Pak z łatwym otwarciem, w cenie ok. 5,80 zł/ opakowanie. Oba produkty dostępne są w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.