Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty będzie promowany w kampanii online. Działania prowadzone w Internecie rozpoczęły się już w sierpniu na fan page’u „Kuchnia Jogurtowa”. Odświeżeniu wizerunku produktu służy kampania „Kochanie, zaskocz mnie”. Jej adresatkami są głównie kobiety, dla których codzienne dokonywanie kulinarnych wyborów jest męczącą koniecznością. Bakoma chce dać im w ręce narzędzia zapewniające moc zdrowych kulinarnych inspiracji dostępnych zawsze pod ręką. „To wyjście naprzeciw potrzebom kobiet, które chcąc urozmaicić kulinarne przyzwyczajenia, szukają nowych możliwości dotyczących przepisów i estetyki potraw. Tradycyjną kuchnię przeciwstawiamy zdrowym i lekkim, a przede wszystkim oryginalnym potrawom stworzonym przez internautki. Codzienne kulinarne zmagania zmieniamy w kreatywną przestrzeń wymiany doświadczeń i kuchennych sztuczek. Wszystko, aby (w myśl kampanii) zaskoczyć najbliższych” – mówi Maria Czarkowska, Head Of Social&PR Goldbach Interactive. Kampania online wspiera trwającą do października emisję telewizyjnych spotów „Bakoma Naturalny Gęsty – idealny do kuchni”. Działania online zaplanowała i przygotowała agencja marketingu digital Goldbach Interactive.