System sprzedaży dla gastronomii ma za zadanie usprawnić funkcjonowanie lokalu gastronomicznego. Jak działa taki system? Jakie są jego najważniejsze elementy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze? Co zyskuje restauracja dzięki systemowi sprzedaży? Podpowiadamy!
Elementy wchodzące w skład systemu sprzedaży dla gastronomii
Wśród elementów wchodzących w skład systemu sprzedaży dla gastronomii znajdują się przede wszystkim:
- systemy mobilne przesyłające informacje o zamówieniu ze stanowiska sprzedażowego do kuchni;
- programy do zdalnego zarządzania lokalem gastronomicznym;
- programy do zdalnej kontroli magazynu i zarządzania menu;
- wtyczki i moduły umożliwiające sprzedaż jedzenia online;
- systemy do zarządzania zespołem i kontroli pracowników.
Decydując się na skorzystanie z oferty Restaumatic, otrzymujemy gwarancję wyboru najlepszego systemu obsługi restauracji – od responsywnej strony www, przez sprawny system zarządzania sprzedażą i zamówieniami, aż po kontrolę pracy kierowców.
Zautomatyzowane narzędzia marketingowe wspomagające sprzedaż
Wśród cyfrowych udogodnień dla restauracji znajdziemy również zautomatyzowane narzędzia marketingowe, które skutecznie wspomagają sprzedaż. Szczególnie przydatne mogą okazać się:
- programy do budowania bazy Klientów;
- aplikacje wspierające prowadzenie programów lojalnościowych;
- narzędzia e-mail marketingu.
System sprzedaży online dla gastronomii – najważniejsze funkcje
Najważniejsze funkcje systemów sprzedaży dla gastronomii to:
- wybór wariantu obsługi klientów (np. w formie online);
- zdalne zarządzanie menu i rachunkami;
- zdalne zarządzanie lokalem (kontrola magazynu i pracowników, zarządzanie menu);
- współpraca online ze wszystkimi elementami systemu (kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych i kart magnetycznych, terminale płatnicze, wagi).
Wybierz sprawdzony system sprzedaży dla restauracji
Czym więc się kierować przy wyborze takiego systemu? Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na jego funkcjonalność – musimy być pewni, że faktycznie usprawni pracę lokalu na poziomie sprzedaży oraz zamówień.
Taką pewność daje Restaumatic, który zapewnia kompleksowy system sprzedaży i obsługi zamówień online dla gastronomii, w tym: monitorowanie i rozliczenie kierowców, a także integrację z portalami i firmami kurierskimi. Firma udostępnia również aplikację mobilną oraz liczne narzędzia marketingowe (m.in. moduł SMS), które nie tylko wspierają pracę restauracji (dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży), ale także pomagają restauratorom w działaniach promocyjnych.