Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Zoo zdobione – odkryte i nagrodzone!

Laur Konsumenta to projekt mający na celu wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług na polskim rynku. Badania sondażowe mające na celu wytypowanie zwycięzców w poszczególnych kategoriach rozpoczęły się już 1 lutego. W kategorii Odkrycie Roku 2010 uhonorowano kruche ciasteczka "Zoo zdobione" firmy Artur. Jest to już drugie wyróżnienie dla tej firmy w tym roku, wcześniej została doceniona w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2010.

Artur – znana marka wyrobów cukierniczych, po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę. Całkiem niedawno pisaliśmy o wyróżnieniach, jakie otrzymała w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2010. Tym razem produkt – kruche ciasteczka ZOO ZDOBIONE został uhonorowany LAUREM KONSUMENTA w kategorii ODKRYCIE ROKU 2010.

Warto dodać, że Laur Konsumenta to znany, prowadzony cyklicznie od pięciu lat sondaż popularności produktów, usług i marek wśród polskich konsumentów. To równocześnie największy i najbardziej rozpoznawalny program konsumencki w Polsce. Laur Konsumenta jest bardzo istotnym i ważnym wyróżnieniem dla każdej firmy i produktu ze względu na fakt, iż przyznawany jest przez samych konsumentów a nie organizatorów plebiscytu.

– Jesteśmy dumni z tego, że ciasteczka Zoo zdobione zostały uznane za ODKRYCIE ROKU 2010 w 6 edycji programu Laur Konsumenta. To wyjątkowe wyróżnienie, za które bardzo dziękujemy naszym klientom. Cieszymy się, że docenili naszą markę i zdecydowali się uhonorować tym znakiem nasz produkt. To właśnie z myślą o naszych klientach dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów utrzymywała się na najwyższym poziomie. Wnikliwie kontrolujemy składniki, z których produkowane są nasze słodkości a także stale doskonalimy procesy produkcyjne. Jeszcze raz dziękujemy za wyróżnienie a przede wszystkim za zaufanie jakim obdarzyli nas konsumenci – mówi Iwona Kołodziejczyk – główny specjalista ds. marketingu w firmie Lider Artur.

www.liderartur.pl