Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecamy

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Wina półsłodkie – praktyczny poradnik dla miłośników tego trunku

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak catering dietetyczny pomaga w utrzymaniu zdrowego stylu życia?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak zrobić domowe burgery?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Jak podgrzać mrożoną pizzę w piekarniku, żeby była pyszna?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Do jakich dań pasuje czerwone wino?

Dieta przy Hashimoto

Dieta przy Hashimoto

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Dlaczego dieta na Thermomix to rozwiązanie na miarę XXI wieku?

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

Jak zdobyć uznanie najbardziej wymagających szefów kuchni, restauratorów i hotelarzy? Odpowiedź na to pytanie zna producent ryb i owoców morza, Fier Seafood. To marka, która w tydzień od pojawienia się na polskim rynku zanotowała rekordowe 1000 zamówień. Udany debiut to nie łut szczęścia, a efekt połączenia 25-letniego doświadczenia w hodowli i połowie oraz nowoczesnego modelu biznesowego.

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

W czym parzyć herbatę liściastą? 7 sposobów dla początkujących

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Przepis na sernik z twarogiem z wiaderka i budyniem

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Obieraczka do warzyw 6 w 1 – totalny hit dla gadżetomaniaków!

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

Czy dieta wegetariańska jest zdrowa?

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

W czym jest żelazo? Poznaj przyczyny niedoboru i nadmiaru tego pierwiastka

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

Bistro Atrion — restauracja z cateringiem pełna smaku

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

System sprzedaży dla gastronomii – czym się kierować przy wyborze?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

“Krzyżówka smaków” d’aucy – nowy produkt od fanów marki

Marka d’aucy, oferująca wysokiej jakości mrożone warzywa i owoce, kolejny raz zachęca do innowacyjnego podejścia do smacznego i zdrowego gotowania. Tym razem, w konkursie “Krzyżówka smaków”, zaprasza swoich fanów na Facebooku do stworzenia zupełnie nowego produktu. Na samej zabawie jednak się nie skończy – na bazie receptury wyłonionej w konkursie powstanie nowa mieszanka warzywna, którą producent zamierza następnie wprowadzić na rynek.

Zasady konkursu są proste. Fani marki na profilu www.facebook.com/daucyinspiruje mają do wyboru 30 wysokiej jakości składników, które dają niemal nieograniczone możliwości komponowania nowych, nieznanych dotąd na Polskim rynku smaków. W specjalnej zakładce konkursowej „Krzyżówka smaków” uczestnicy wybierają maksymalnie 5 składników, które utworzą ich wymarzoną mieszankę warzyw. Uczestnicy zabawy mogą też zaproponować niepowtarzalną nazwę dla swojej krzyżówki. Ze wszystkich zgłoszonych propozycji jury wybierze 20. najciekawszych, które następnie oceniać będą sami fani. To oni wybiorą tę mieszankę, na bazie której powstanie nowy produkt d’aucy.

Konkursem “Krzyżówka smaków” marka d’aucy pokazuje, że jest blisko swoich konsumentów i wspólnie z nimi chce rozwijać portfolio produktów. Sama nazwa akcji ma także przekonać odbiorców do tego, że kulinarne eksperymentowanie z wykorzystaniem warzyw może być proste i przyjemne.

***
Marka d’aucy, wchodząca w skład portfolio firmy Pinguin Foods Polska (Grupa Greenyard Foods), zadebiutowała na polskim rynku na początku 2009 roku. Oferuje najwyższej jakości warzywa i owoce mrożone. Składniki pochodzą z upraw kontrolowanych, położonych na terenach czystych ekologicznie, w bliskiej odległości od zakładów produkcyjnych w Lipnie, Dąbrowie Chełmińskiej, Ełku oraz w Adamowie. Produkty d’aucy doceniają ci, którzy żyją szybko, intensywnie, ale przede wszystkim zdrowo. Warzywa i owoce zamknięte w paczkach inspiracji bogate są w wartości odżywcze. Produkty d’aucy są łatwe do przygotowania i dostępne przez cały rok. Marka swoim konsumentom oferuje tradycyjne mrożonki warzyw i owoców, klasyczne mieszanki do zup i sałatek, ale poszukuje również nowoczesnych, praktycznych rozwiązań dla zdrowej kuchni. W ten sposób powstała gama mieszanek Fit Mix do gotowania na parze, podgotowanych Warzyw na patelnię z przyprawami oraz Warzywa do zapiekania z makaronem lub ziemniakami.